מגדלים בני 40 קומות וקרוב לחצי מיליון מ"ר בנוי: פרויקט הענק בפ"ת קיבל היתר בנייה

פרויקט BIG FASHION יכלול חמישה מגדלים בני 40 קומות, וייבנה במרובע המסחרי על ציר ז'בוטינסקי, שעתיד לכלול 12 מגדלים על שטח של פחות מקילומטר רבוע. הפרויקט של קבוצת ביג יכלול כ-65 אלף מ"ר מסחר, כ-250 אלף מ"ר תעסוקה, כ-10 אלף מ"ר מלונאות וכ-150 אלף מ"ר שטחי תפעול, אחסנה וחניונים

שיתוף הכתבה
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכז קניות (ביג מרכזי קניות)חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכז קניות (ביג מרכזי קניות)

קבוצת ביג הודיעה היום (ג') כי התקבל היתר בנייה לפרויקט BIG FASHION בפתח תקווה. הפרויקט עתיד לכלול חמישה מגדלים בני 40 קומות ובהם כ-65 אלף מ"ר מסחר, כ-250 אלף מ"ר תעסוקה, כ-10 אלף מ"ר מלונאות וכ-150 אלף מ"ר שטחי תפעול, אחסנה וחניונים. הפרויקט צפוי לקום על השטח של של מפעל קניאל הישן, שנהרס לפני יותר מעשור, ואולפני פתח תקווה שעדיין קיימים בפינת ציר ז'בוטינסקי ורחוב משה דיין.

במרובע המסחרי (שטח בצורת מרובע על ציר ז'בוטינסקי בפתח תקווה) קיים כבר פרויקט  ב.ס.ר סיטי בפינה הדרום-מערבית, שכולל ארבעה מגדלים, כשכל אחד מהם בן 30 קומות. 160 אלף מ"ר מהפרויקט הוקצו לטובת משרדים, וכ-28 אלף מ"ר הוקצו לטובת שטחי מסחר. בפינה הדרום-מזרחית הוקם פרויקט גלובל טאוור, שנמצא בשלבי אכלוס, וכולל שני מגדלים בני 32 ו-34 קומות, ובהם כ-170 אלף מ''ר של משרדים ומסחר מעל חניון תת-קרקעי.

בפינה הצפון-מזרחית צפוי לקום פרויקט תעסוקה ומסחר נוסף במקום בשם "לנדרובר-יגואר". במסגרת הפרויקט הזה, ייהרס המבנה הקיים ובמקומו יוקם מגדל משרדים בן 28 קומות, קומות מסחר ומרתף, שיתפרש על פני כ-5,000 מ"ר. המרובע המסחרי עתיד לכלול בסך הכל 12 מגדלים, שיהיו בסמוך לקו האדום של הרכבת הקלה, שאמור להתחיל לפעול בחודשיים הקרובים.

ביג מרכזי קניות היא חברה ציבורית העוסקת בפיתוח והשקעה בענף מרכזי הקניות, לוגיסטיקה, משרדים, דיור ואנרגיה. מרבית פעילותה העסקית היא בתחום הנדל"ן המניב. החברה הוקמה ב-1994 על ידי יהודה נפתלי, וכיום המנכ"ל שלה הוא חי גאליס. לחברה יש 19 מרכזי ביג ועוד שבעה מרכזי ביג פאשן. ב-2021 דיווחה החברה על הכנסות של 1.8 מיליארד שקל ורווח נקי של 1.34 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חי גאליסיהודה נפתליפתח תקווהביגב.ס.ר סיטיביג פאשן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...