זהירות! חברת שיווק קרקע חקלאית מתחזה ל"מרכז הנדל"ן"

חברת שיווק קרקעות חקלאיות ונכסי נדל"ן בחו"ל מנסה להפיל רוכשים תמימים בפח באמצעות התחזות ל"מרכז הנדל"ן". לאחרונה הגישו בעלי החברה דן קצ'נובסקי ומיכאל אסף תלונה בנושא: "אנו תקווה כי מערכת אכיפת החוק תגיע אל המתחזים ותשים סוף לתופעה המכוערת. עד אז, על הציבור להיזהר ולדעת כי מי שפונה אליו בשם מרכז הנדל"ן לשם שיווק קרקעות הנו מתחזה"

שיתוף הכתבה
צילום המחשה (שאטרסטוק)צילום המחשה (שאטרסטוק)

חברת שיווק קרקעות חקלאיות ונכסים בחו"ל מנסה בשבועות האחרונים להפיל רוכשים תמימים בפח באמצעות התחזות ל" מרכז הנדל"ן " - גוף החדשות, התוכן והכנסים המפעיל בין היתר את אתר חדשות הנדל"ן שבו הנכם  גולשים ברגע זה. למשרדי "מרכז הנדל"ן" הגיעו לאחרונה עשרות פניות מצד גורמים בענף שקיבלו שיחות מסוג זה והופתעו.

בין מקבלי השיחות המופתעים, היתה לאחרונה גם אחת מעובדות מרכז הנדל"ן , אשר הקליטה את השיחה ואף שיתפה פעולה עם הטלפנית. הקלטת השיחה מצורפת לכתבה זו.


למען הסר ספק – " מרכז הנדל"ן " אינו עוסק בשיווק של קרקע חקלאית או כל נכס מקרקעין אחר. מדובר במעשה הטעיה של מי שמנסה לנצל את המוניטין הטוב והמקצועי של מרכז הנדל"ן כגוף תוכן, על מנת להטעות רוכשים תמימים. לאחרונה הגישו בעלי "מרכז הנדל"ן, דן קצ'נובסקי ומיכאל אסף, תלונה במשטרת ישראל על מנת שתחקור את ההתחזות ותשים לה סוף.

בעלי מרכז הנדל"ן דן קצ'נובסקי ומיכאל אסף: "צר לנו שגורמים עלומים מנסים להשתמש בשמו של הארגון על מנת להטעות רוכשים ולמכור להם קרקעות שטיבן לא ברור, ואנו תקווה כי מערכת אכיפת החוק תגיע אל המתחזים ותשים סוף לתופעה המכוערת. עד אז, על הציבור להיזהר ולדעת כי מי שפונה אליו בשם מרכז הנדל"ן לשם שיווק קרקעות הנו מתחזה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרקע חקלאיתמרכז הנדל"ןהתחזות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...