משוקו לנדל"ן: סאבלימינל יהיה הפרזנטור של אפי קפיטל

הזמר אף כתב שיר בשם "חי כמו ראפר" לטובת הקמפיין. עלות ההשקעה בקמפיין של משרד הפרסום Sabio עומדת על כשני מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
אפי שקדי, מנכ"ל אפי קפיטל, וסאבלימינל (צילום: קסקי הפקות)אפי שקדי, מנכ"ל אפי קפיטל, וסאבלימינל (צילום: קסקי הפקות)

סאבלימינל (קובי שמעוני) עובר לפרסם נדל"ן. הראפר נבחר על ידי אפי קפיטל נדל"ן לשמש פרזנטור של הקמפיין החדש למיתוג החברה. הקמפיין, שיעלה בקרוב במגוון ערוצי המדיה, נוצר באמצעות משרד הפרסום והמיתוג Sabio, ועלות ההשקעה בו היא כ-2 מיליון שקל.

הראפר כתב, הקליט והפיק לטובת הקמפיין שיר שנושא את השם "חי כמו ראפר". הצילומים נמשכו כמה ימים והתקיימו בדירה בפרויקט של אפי קפיטל בחדרה. סט הצילום כלל יותר מ-50 אנשי צוות. במאי הסרטון הוא ישי קרני, ועל ההפקה היו אחראים קאסקי הפקות.

אפי קפיטל נדל"ן היא חברת ייזום וביצוע שפעילה ב-18 ערים בישראל, עם כ-7,000 יחידות דיור שנמצאות בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, לצד כ-150 אלף מ"ר של נדל"ן מניב - משרדים ומסחר. אחת העסקות הגדולות שלה השנה היא  קניית קרקע בתל אביב מישראל קנדה ב-486 מיליון שקל.  עסקה נוספת היא רכישת 50% מגרניט, המתמחה מתמ"א 38 במרכז תל אביב.

יו"ר ומנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן, אפי שקדי, ציין כי "הבחירה בסאבלימינל באה מתוך רצון להסביר ללקוחות החברה והלקוחות העתידיים את החשיבות שאנו רואים בשירות ומוצר מיטבי לרוכשי הדירות. ברמה האישית, היה חשוב לי שהקמפיין יצולם באחד הפרויקטים שבנינו, ולא להשתמש באולפן ייעודי או בכל סט אחר שאינו דירה אמיתית שנבנתה על ידי החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלאפי שקדיסאבלימינל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...