תקרית חמורה באתר בנייה באשדוד: מוט ברזל נפל מגובה ופצע עוברת אורח

המוט נפל מאתר בנייה של י. ח. דמרי, פגע ברכב וניפץ את השמשה. כתוצאה מכך אישה נפצעה באורח קל ופונתה לבי"ח אסותא. לאתר הוצא צו הפסקת עבודה. דמרי: "החברה מצרה מאד על המקרה ובודקת את נסיבותיו". המוסד לבטיחות וגיהות: "נורת אזהרה בוהקת"

שיתוף הכתבה
המוט והרכב שנפגע (המוס"ל)המוט והרכב שנפגע (המוס"ל)

אירוע חריג התקיים אתמול (ב') באתר בנייה של חברת י. ח. דמרי באשדוד, במסגרתו מוט ברזל נפל מגובה רב מהמבנה לעבר הכביש הסמוך. מוט הברזל

מהמוסד לבטיחות וגיהות (המוס"ל) נמסר כי אזרח שהיה עד לתקרית שהתרחשה ברחוב הרב שאולי דיווח עליה למוקד "קו החיים" שמפעיל המוס"ל. על פי ממצאי מדריך המוס"ל שנקרא למקום, נמצא כי הושלכו חומרים וביניהם מוט הברזל מגובה רב. בעקבות זאת, שלח מדריך המוס"ל באופן מיידי דיווח למפקח הבניה של עיריית אשדוד, שהוציא לאתר הבנייה צו בטיחות והפסקת עבודה למשך 5 ימים.

מחברת י. ח. דמרי נמסר כי: "מדובר במקרה חריג שבו עמוד תפס נפל מגובה בסמוך לאתר הבניה. כתוצאה מכך נגרמה פגיעה ברכב וביושביו, בסמוך לאתר. החברה בודקת את נסיבות המקרה על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד. החברה מצרה מאוד על המקרה ונמצאת בקשר עם הנפגעת ומאחלת לה החלמה מהירה”.

מנכ"ל המוס"ל, ד"ר מיקי וינקלר סיכם ואמר כי "האירוע שהתקיים באשדוד הוא נורת אזהרה בוהקת למנהלי אתרי הבנייה בישראל. מדובר אירוע שבנס לא הסתיים באובדן חיים. הנחיות הבטיחות באתרי הבנייה הן לא המלצה, הן מצילות חיים ועל מנהלי העבודה לחדד את נהלי הבטיחות מול מפעילי העגורנים והמנופאים, לבטח כשמדובר בהעברה או השלכה של ציוד באתר. אנחנו במוס"ל מזמינים את מנהלי העבודה ועובדיהם לבוא ולתרגל את נהלי הבטיחות במרכז הסימולטורים, בכדי שתאונות כאלו לא יחזרו על עצמם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י. ח. דמריאשדודהמוסד לבטיחות וגיהותקו החייםתאונות באתרי בנייהתאונות עבודה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...