הג'וב החדש של יו"ר ועדת הכספים היוצא: אלכס קושניר מונה ליו"ר פיננסיה משכנתאות

החברה הבת של חברת ההחזקות TLV Capital עוסקת בתכנון וייעוץ משכנתאות, ומנוהלת על ידי דודי רוזנצוויג. קושניר שימש בעבר גם בתפקיד מנכ"ל משרד הקליטה וראש נתיב

שיתוף הכתבה

חברת ההחזקות TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי הודיעה על מינויו של חבר הכנסת לשעבר (ישראל ביתנו) ויו"ר ועדת הכספים היוצא, אלכס קושניר, ליו"ר דירקטוריון פיננסיה משכנתאות, חברה בת של TLV. קושניר מילא בעבר תפקידי ניהול בתחומי האנרגיה, הקמעונות והמימון, וכן כיהן כנציג הג'וינט (JDC) בבלארוס. ב-2017-2016 הוא שימש ראש נתיב - יחידה ממשלתית לחיזוק הקשר של יהודי בריה"מ לשעבר עם ישראל, ובמקביל שימש ב-2019-2016 גם כמנכ"ל משרד העלייה והקליטה. במרץ 2020 נבחר לכנסת ה-23, וב-2021 נבחר ליו''ר ועדת הכספים. הוא מחזיק בתואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון מהקריה האקדמית אונו. 

פיננסיה משכנתאות, המנוהלת על ידי דודי רוזנצוויג, מתמחה בתכנון וייעוץ תיקי משכנתאות בכל סוגי העסקות. באחרונה הודיעה החברה על פתיחתו של סניף בפריז, לטובת תושבי חוץ.

לדברי קושניר: "כיום, כשהריבית במשק עולה, זה הזמן להשתמש ברפורמות בשוק האשראי הבנקאי והחוץ-בנקאי כדי להוזיל את תיק ההלוואות של הציבור הישראלי. לא מעט משקי בית זקוקים כיום לליווי מקצועי - הן בעת לקיחת משכנתאות חדשות והן כדי לייעל את תיק ההלוואות הקיים. האשראי הוא מוצר צריכה מורכב, וכדי לצרוך אותו נכון חייבים להיעזר באנשי מקצוע". 

אורי שמואלי (עמי ארליך)אורי שמואלי (עמי ארליך)


שמואלי הוסיף כי "אני מברך על מינויו של אלכס לתפקיד יו"ר פיננסיה משכנתאות ועל הצטרפותו לקבוצה. אלכס מביא עמו ניסיון ניהולי רב גם בסקטור העסקי וגם בסקטור הציבורי. המינוי של אלכס הוא שלב נוסף ומשמעותיי באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה בפיתוח והגדלת הפעילות".
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלכס קושנירTLV Capitalפיננסיה משכנתאותאורי שמואלידודי רוזנצוויג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...