הבוננזה של עופר השקעות ואמות: אושרה תוכנית לשלושה מגדלים באזור התעשייה במערב הרצליה

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה להפקדה תוכנית על שטח של 21 דונם, שכוללת בנייה של 160 אלף מ"ר לתעסוקה, מגורים ומבני ציבור. 157 הדירות שבתוכנית יהיו קטנות - 60-30 מ"ר

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית באזור התעשייה המערבי של הרצליה (אבנר ישר אדריכלים)הדמיה של התוכנית באזור התעשייה המערבי של הרצליה (אבנר ישר אדריכלים)

התוכנית שתשנה את אזור התעשייה המערבי של הרצליה הופקדה להתנגדויות על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב. במסגרת התוכנית, ייבנו שלושה מגדלים בני 30 קומות על שטח של 21 דונם, ו-160 אלף מ"ר של שטחי בנייה שישמשו לתעסוקה, מגורים ומבני ציבור.

התוכנית חלה על שטח של 21 דונם, וממוקמת ברחובות אבא אבן ומשכית, בלב באזור התעסוקה המערבי של הרצליה. התוכנית מציעה התחדשות על-ידי הריסת המבנים הקיימים בתחומה, כולל תחנת הדלק, והקמת מתחם מעורב שימושים, הכולל בנייה מרקמית ובנייה מגדלית של עד 30 קומות. במתחם התוכנית יש כיום שני בניינים בבעלות עופר השקעות  ובניין אחד בבעלות אמות השקעות . את התוכנית הכין משרד אבנר ישר אדריכלים .

הדמיה של התוכנית באזור התעשייה המערבי של הרצליה (אבנר ישר אדריכלים)הדמיה של התוכנית באזור התעשייה המערבי של הרצליה (אבנר ישר אדריכלים )

בתא שטח מספר 2000, מערבית לרחוב משכית, יוקם מגדל אחד בן 30 קומות, שבו יהיו 56,120 מ"ר לתעסוקה, 4,550 מ"ר של מגורים ו-2,530 מ"ר של מבני ציבור. בנוסף, יותרו שטחים תת-קרקעיים בהיקף כולל של 10,500 מ"ר. בשטח מספר 2001, מזרחית לרחוב משכית, יוקמו שני מגדלים בני 30 קומות, שבהם יהיו 84,060 מ"ר לתעסוקה, 6,810 מ"ר למגורים ו-3,790 למבני ציבור. כמו כן, יוקם גשר להולכי רגל לחיבור בין המתחמים. המגדלים יכללו עד 157 יחידות דיור, בשטח של 60-30 מ"ר כל אחת, ובשטח ממוצע של עד 50 מ"ר כולל.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר השקעותהרצליהאמות השקעותהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביבאזור התעשייה מערב הרצליה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...