לראשונה: רמ"י שיווקה קרקעות במסגרת תוכנית מחיר מטרה בחריש - תמורת 183 מיליון שקל

המכרז, שכולל שלושה מתחמים, הוא לבניית 624 יחידות דיור. הזוכות במתחמים הן ליאם נחמיאס, ליאם הנדסה וי.א אלון בנייה. שניים מבין שלושת המכרזים נסגרו במחירים שנמוכים ממחירי השומה

שיתוף הכתבה
העיר חריש (יח"צ)העיר חריש (יח"צ)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) שיווקה היום (א') לראשונה מכרז במסגרת תוכנית מחיר מטרה בחריש. המכרז הוא לבניית 624 יחידות דיור בשכונת הטרפז. התמורה הכוללת לשלושת המתחמים במכרז היא כ-183 מיליון שקל, כולל הוצאות הפיתוח. 

ליאם נחמיאס חברה לבניין זכתה במתחם הגדול ביותר, שעליו תבנה 336 יחידות דיור תמורת 34.3 מיליון שקל והוצאות פיתוח בגובה 53 מיליון שקל. המתחם, שמשתרע על שטח של כ-12 דונם, שווק במחיר נמוך מערך השומה - כ-4 מיליון שקל. המתחם זכה לשבע הצעות.

ליאם הנדסה גרופ זכתה במתחם לבניית 144 יחידות דיור תמורת כ-22.5 מיליון שקל ו-30.2 מיליון שקל הוצאות פיתוח. המתחם, שמשתרע על 9.7 דונמים, שווק ב-12 מיליון שקל פחות מערך השומה שלו. המתחם זכה לחמש הצעות. 

במתחם האחרון במכרז זכתה י.א אלון בנייה. החברה תבנה 144 יחידות דיור תמורת 19.1 מיליון שקל והוצאות פיתוח של כ-24 מיליון שקל. המתחם, שמשתרע על שטח של 6.8 דונמים, היה למתחם היחיד במכרז ששווק במחיר גבוה ממחיר השומה שלו (16.1 מיליון שקל). המתחם זכה לחמש הצעות. 

באחרונה החלה הוועדה המיוחדת חריש לדון בתוכנית מתאר חדשה לעיר, במטרה להגדילה את מספר התושבים בעיר ל-65 אלף עד סוף העשור הנוכחי. לפני כחצי שנה הכריזה שרת הפנים, איילת שקד, על שינוי מעמדה של חריש ממועצה מקומית לעיר, לאחר שחודש לפני כן ביקרה במקום עם ראש הממשלה, יאיר לפיד, במטרה להציג את התוכנית לפיתוח העיר, שבמסגרתה תשקיע המדינה 400 מיליון שקל לשיפור הנגישות התחבורתית בעיר, 100 מיליון שקל לתוכנית פיתוח כלכלי ו-74 מיליון שקל להקמה ופיתוח של מוסדות ציבור. בנוסף, לפני כשבועיים פורסמה ב" מרכז הנדל"ן " סקירה שממנה עולה כי מחירי הדירות בעיר עלו בשנה האחרונה בעשרות אחוזים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מכרזיםמחיר מטרהרמ"יחרישליאם הנדסהליאם נחמיאסי.א אלון בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...