כמיפל והחברה לנכסי קיסריה יקימו מרלו"ג בהשקעה של יותר מ-200 מיליון שקל

המרלו"ג יהיה בשטח של 16 אלף מ"ר ובגובה של 40 מטר. החברה לנכסי קיסריה תשקיע בהקמה כ-110 מיליון שקל, ואילו כמיפל תשקיע סכום דומה במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות. המבנה יושכר לה ל-25 שנה

שיתוף הכתבה
פארק העסקים קיסריה (ליה להב אמיר)פארק העסקים קיסריה (ליה להב אמיר)

כמיפל חתמה עם החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד על הסכם להקמה והשכרת מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) אוטונומי, בחלקו הצפוני של פארק העסקים קיסריה. המרכז הלוגיסטי החדש של חברת הפצת מוצרי הפארם ישתרע על שטח של כ-16 אלף מ"ר ויתנשא לגובה של 40 מטר. 

ההשקעה הכוללת בהקמת המרכז הלוגיסטי החדש ובציוד שלו מוערכת ביותר מ-200 מיליון שקל: החברה לנכסי קיסריה תשקיע בהקמת המרכז כ-110 מיליון שקל, ואילו כמיפל צפויה להשקיע סכום דומה במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות שיותקנו בו. המבנה יושכר לכמיפל ל-25 שנה.

המרכז הלוגיסטי החדש יתווסף למרכז לוגיסטי נוסף וגדול יותר, שתקים בסמוך החברה לנכסי קיסריה ליבואנית המזון דיפלומט, בשטח של 82 אלף מ"ר. בהקמת המבנה השקיעה החברה לנכסי קיסריה כ-340 מיליון שקל, ואילו דיפלומט השקיעה כ-270 מיליון שקל במערכות חכמות.

מעמד החתימה על ההסכם בין כמיפל לחברה לנכסי קיסריה (ליה להב אמיר)מעמד החתימה על ההסכם בין כמיפל לחברה לנכסי קיסריה (ליה להב אמיר)


כמיפל נוסדה ב-1941, ומ-1978 שולטת בה משפחת גל. הבעלים והמנכ"ל כיום הוא איתן גל, שמחזיק ב-85% ממניות החברה. כמיפל עוסקת בהפצה, מכירה ושיווק של תרופות ומוצרי בריאות, המיועדים בעיקר למכירה בבתי מרקחת, רשתות פארם ומוסדות רפואיים בישראל. ב-1993 הונפקה החברה לראשונה בבורסת תל אביב, וב-2017 היא חזרה להיות פרטית.

החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד (החברה לפיתוח קיסריה לשעבר) היא הזרוע היזמית הנדל"נית של קרן אדמונד דה רוטשילד. היא פועלת להשבחת ומימוש קרקעות הקרן ופארק העסקים קיסריה, והרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים שבבעלות הקרן.

מהחברה לנכסי קיסריה נמסר כי בפארק העסקים המנוהל על ידה פועלות כיום יותר מ-120 חברות היי-טק וביו-טק. לדבריה, בשנה האחרונה היא חתמה על עסקות להקמה והרחבה של מרכזים לוגיסטיים אוטונומיים עם כמה חברות, בהן דקטלון, דלתא ישראל, גולף, דיפלומט, ר.ק.ח וטולמנ'ס.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פארק העסקים של קיסריההחברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילדכמיפל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...