גב ים ואמות במו"מ עם גוגל להשכרת 55 אלף מ"ר ב-Toha 2 עבור למעלה ממיליארד ש'

על פי ההסכם המתגבש גוגל תשלם 105 מיליון שקל בשנה במשך עשר שנים תמורת 55 אלף מ"ר, בתוספת מאות מקומות חניה. דמי השכירות יחולקו בשווה בין גב ים לאמות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אמות, שמעון אבודרהם, ומנכ"ל גב ים, אבי יעקובוביץ. ברקע מגדל ToHA 2 בתל אביב (תמר מצפי, אלדד רפאלי ומשרד רון ארד)מנכ"ל אמות, שמעון אבודרהם, ומנכ"ל גב ים, אבי יעקובוביץ. ברקע מגדל ToHA 2 בתל אביב (תמר מצפי, אלדד רפאלי ומשרד רון ארד)

חברת גב-ים  בניהולו של אבי יעקובוביץ ואמות, שבשליטת אלוני חץ, הודיעו היום (ד') לבורסה על התקדמות במו"מ עם צד שלישי בפרויקט Toha 2 ברחובות תוצרת הארץ, יגאל אלון ודרך השלום בתל אביב. באחרונה חשף "גלובס" את המו"מ וציין כי גוגל היא השוכרת. גב ים ואמות מחזיקות בחלקים שווים בפרויקט, ששטחו הבנוי יהיה 160 אלף מ"ר. 

על פי הדיווח, הסכם השכירות המחייב, אם ייחתם, יהיה לשטח של כ-55 אלף מ"ר, בתוספת כמה מאות מקומות חניה (עם אופציה להגדלת שטח המושכר בכ-20 אלף מ"ר נוספים).  ההסכם יהיה לתקופה של עשר שנים, שתחל בינואר 2027, לאחר שתושלם הקמת הפרויקט, בתמורה לדמי שכירות בסך כ-105 מיליון שקל בשנה שיחולקו בשווה בין החברות. עם זאת צויין כי אין כל ודאות שהסכם העקרונות יבשיל לכדי הסכם שכירות מחייב, וביחס לעיתוי מועד השלמת הקמת הפרויקט.

לפי הפרסום בגלובס, מדובר במו"מ מתקדם לשכירת כ-20 קומות - שליש ממגדל 2 ToHa החדש. באוקטובר השנה דיווח " מרכז הנדל"ן " על הקמת ToHa 2, שיכלול כ-160 אלף מ"ר עילי לשיווק, ועוד כ-45 אלף מ"ר לחניון תת-קרקעי. השותפים מעריכים שעלות ההקמה הכוללת, לרבות בגין עבודות התאמה לשוכרים, תגיע לכ-3 מיליארד שקל. הבנייה צפויה להסתיים ב-2026. המגדל החדש יהיה צמוד למגדל 1 ToHa, ויחובר אליו בגשר בקומה ה-30. על פי דיווח " מרכז הנדל"ן " ממרץ השנה, דניה תבנה את הבניין.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אמות השקעותגוגלToHa2גב-ים קרקעות בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...