דניה תבנה עבור גב ים ואמות פרויקט בתל אביב תמורת 530 מיליון שקל

הפרויקט ToHa2 בתל אביב בצומת הרחובות יגאל אלון ותוצרת הארץ בתל אביב יתנשא לגובה של כ-300 מטרים ויתפרס על פני 77 קומות; אדריכלי הפרויקט הם רון ארד ואבנר ישר

שיתוף הכתבה

חברת הנדל"ן והתשתיות,  דניה, דיווחה הבוקר כי נבחרה על ידי יזמיות הנדל"ן חברת גב ים לקרקעות בע"מ ואמות השקעות בע"מ לבצע את פרויקט ToHa2 בתל אביב בצומת הרחובות יגאל אלון ותוצרת הארץ בתל אביב,.

על פי ההסכמות בין החברות, דניה תשמש כקבלן ראשי ושלד, והתמורה בגין ביצוע העבודות צפויה לעמוד על כ-530 מיליון שקל.

הפרויקט יתנשא לגובה של כ-300 מטרים ויתפרס על פני 77 קומות, בשטח עילי של כ-143,000 מ"ר וחניון תת קרקעי בשטח של כ-50,000 מ"ר.

העבודות צפויות להימשך כ-51 חודשים מצו התחלת עבודה, הצפוי, להערכת החברה, להינתן ביום 1.6.2022 ובהתאם, העבודות צפויות להסתיים בסוף חודש אוגוסט 2026.

אף על פי שמדובר במגדל אחד, המבנה הייחודי שלו יוצר שלושה מגדלים עצמאיים המוצבים זה על זה אנכית. בכל אחד משלושת החלקים יהיה לובי או סקיי לובי פרטי. הפרויקט ממוקם בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ונגיש תחבורתית. אדריכלי הפרויקט הם רון ארד ואבנר ישר. מתכנן השלד בפרויקט הוא הקונסטרוקטור ישראל דוד.  

לדברי רונן גינזבורג,מנכ"ל דניה:"אנו גאים על הבחירה בדניה לביצוע פרויקט משמעותי זה ומברכים על הבעת האמון האדירה מצידן של  גב ים ואמות. מדובר בפרויקט דגל יוקרתי וחשוב, הנמצא במיקום אסטרטגי בתל אביב ואשר הקמתו, מצטרפת לשורה ארוכה של פרויקטים משמעותיים שמקימה החברה ברחבי הארץ והוא יבוצע תוך הקפדה מלאה על כל הסטנדרטים המחמירים של דניה – בטיחות, איכות, עמידה מלאה בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רונן גינזבורגגב-ים קרקעות בע"מדניהאמות השקעותToHa2רון ארד ואבנר ישר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...