איוויב ומושב חמד יקימו קומפלקס משרדים ומסחר בהשקעה של 200 מיליון שקל

הקרקע של המתחם מצויה במתחם O-Park באור יהודה. הזכויות בקרקע, ששטחה של 10 דונמים, יעברו ממושב חמד לשותפות של איוויב והמושב. הקומפלקס יכלול שני מבנים בשטח כולל של 16 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
נדב אבני והדמיה של הקומפלקס של איוויב ומושב חמד (SO אדריכלים)נדב אבני והדמיה של הקומפלקס של איוויב ומושב חמד (SO אדריכלים)

חברת איוויב מניבים (מקבוצת Ewave Nadlan ) הודיעה היום (ה') על הסכם שיתוף פעולה עם מושב חמד, שבמסגרתו יוקם קומפלקס משרדים ומסחר בקרקעות המושב, שיהווה חלק ממתחם נמשרדים והמסחר O-Park באור יהודה. הזכויות בקרקע ששטחה 10 דונמים, שהיו ברשות המושב, יועברו לשותפות של היזמית איוויב מניבים והמושב (איווייב 74%, מושב חמד 26%).

הקומפלקס החדש יכלול שני מבנים הצופים לפארק בשטח 600 דונם. שטח המבנים יהיה 16 אלף מ"ר: 4,000 מ"ר שטחי מסחר ו-12 אלף מ"ר משרדים. ההשקעה הכספית הצפויה של השותפות בהקמת הקומפלקס תהיה כ-200 מיליון שקל. 

הקרקע שעליה יוקם מרכז העסקים מצויה בכניסה ל-O-Park באור יהודה - מתחם שצפוי להכיל פארק הייטק, מסחר ומשרדים בהיקף בנוי כולל של כמיליון מ"ר. המתחם כולל נגישות תחבורתית וממוקם בסמיכות לנתב"ג, לכביש 4, לקו הסגול של הרכבת הקלה ולתוואי המטרו.

איוויייב הודיעה לפני כחודש על עסקה גדולה נוספת בתחום הלוגיסטיקה, שבמסגרתה תהיה שותפה, עם אספן גרופ וכלל ביטוח ופיננסים, ברכישת קרקע להקמת מרכז לוגיסטי אוטומטי בסמיכות לנמל אשדוד, בהיקף כולל של כ-900 מיליון שקל. גם בפרויקט באשדוד, כמו בפרויקט הנוכחי, ניהול תהליך התכנון וההקמה מופקדים בידי איוויב מניבים. בכך מגיע ההיקף הכספי של הפרויקטים שהחברה מנהלת לכ-1.1 מיליארד שקל, כשפרויקטים נוספים מצויים בשלבי משא ומתן ובחינה.

לדברי מנכ"ל איוויב מניבים, נדב אבני, "מתחם O-Park מצוי בפיתוח מואץ עם דגש ברמה הלאומית, וזאת כדי לספק את הביקושים העתידיים של גוש דן למרכזי תעסוקה מודרניים ואיכותיים. אנו מצויים בבחינה של הזדמנויות עסקיות נוספות, שבהן נוכל לייצר ערך משמעותי לנו ולשותפים שלנו בזכות הניסיון והאיכות של הצוות שלנו".

איוויב מניבים יוצגה בעסקה על ידי עו"ד מירב גלבוע ועו"ד יעל רצבי ממשרד ש. פרידמן אברמזון ושות'. מושב חמד יוצג על ידי עו"ד תהל בלורי-לרמן ממשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'. אדריכלי הפרויקט הם עודד רוזנקיאר ועמית קורן ממשרד so אדריכלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אור יהודהאיווייב מניביםמושב חמדO-PARK
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...