הפניקס תעביר 170 מיליון שקל לסולל בונה למימון הקמת מעונות ברחובות

מדובר בפרויקט בשווי 200 מיליון שקל שיכלול 500 חדרי מעונות לסטודנטים. סולל בונה תתכנן, תקים ותתפעל את הפרויקט למשך 49 שנה. קבוצת שיכון ובינוי הקימה ומתפעלת פרויקטים דומים גם באוניברסיטת תל אביב, המכללה האקדמית תל אביב יפו והמכון הטכנולוגי חולון HIT

שיתוף הכתבה
הדמיה של מעונות הסטודנטים ברחובות (סטודיו 84)הדמיה של מעונות הסטודנטים ברחובות (סטודיו 84)

סולל-בונה מקבוצת שיכון ובינוי הודיעה שחתמה על הסכם מימון עם החברות הפניקס חברה לביטוח והפניקס פנסיה וגמל, להקמת מעונות סטודנטים ברחובות, שיכללו כ-500 חדרים. היקף הפרויקט נאמד בכ-200 מיליון שקל. סולל בונה תממן את הפרויקט ב-170 מיליון שקל חוב בכיר - חוב שיהיה ראשון במימוש נכסי החברה ובסיכון נמוך יותר מחוב זוטר.

הפרויקט, שפורסם על ידי עיריית רחובות והחברה לפיתוח רחובות, הוא פרויקט חכירה בשיטת D.B.O.T (תכנון, הקמה, תפעול והעברה),יבוצע על ידי סולל בונה תשתיות וינוהל על ידה במשך 49 שנה. תחילת בניית הפרויקט צפויה בתחילת 2023, והיא צפויה להסתיים ב-2025. 

בניין מעונות הסטודנטים החדש תוכנן תוך יישום שיטות בנייה לחיסכון בצריכת האנרגיה, וכולל הקמת מבנה בן 20 קומות, בשטח של כ-18 אלף מ"ר, שיכלול שימושים נוספים לסטודנטים שיאכלסו אותו, וכן שטחי מסחר וחניון.

המעונות ישמשו את הסטודנטים תושבי רחובות והסביבה במחירי שכירות נמוכים ממחירי השוק, שעדיין לא נקבעו. הם גם יזכו לפטור מתשלומי ועד בית וייהנו מדירות מרוהטות. בסך הכל מעריכים בסולל בונה כי כל ההטבות יחסכו לסטודנטים 25% משכר הדירה. פרויקט זה מצטרף לפרויקט מעונות המכללה האקדמית ת"א יפו, שגם אותו הקימה, מימנה ומתפעלת סולל בונה מזה כשלוש שנים. פרויקט נוסף של סולל-בונה הוא מעונות המכון הטכנולוגי חולון HIT, שיאוכלס באוקטובר הקרוב. קבוצת שיכון ובינוי גם הקימה ומתפעלת את פרויקט מעונות איינשטיין וברושים באוניברסיטת תל אביב. 

לדברי מנכ״ל קבוצת שיכון ובינוי , תמיר כהן, "בתוך שנתיים יהיו בבעלות החברה יותר מ-3,000 חדרי מעונות בתל אביב, חולון ורחובות. מדובר בהתמחות בנכס מניב ייחודי ומשמעותי. שיכון ובינוי ממשיכה באסטרטגיה של הגדלת הרווח מפרויקטים של ביצוע, לצד הגדלת מצבת הנכסים המניבים".

מנכ"ל סולל בונה , אסף ענבר, הוסיף כי "מדובר בפרויקט שיאפשר לסטודנטים ליהנות ממגורים במחיר נגיש, לצד סביבה לימודית וחברתית תומכת". 

מנהלת מערך המימון בהפניקס השקעות, דבורה מרגובסקי, אמרה כי "אנו מברכים את שיכון ובינוי על הייזום ושמחים לקחת שוב חלק בעשייה עמם".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויסולל בונההפניקסתמיר כהןמעונות סטודנטים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...