גב ים רכשה קרקע בהרצליה פיתוח תמורת 160 מיליון שקל

הקרקע בשטח 5 דונם בסמוך למרכז גב ים. החברה מתעתדת להקים בקרקע פרויקט לתעסוקה ומסחר בשטח של כ-35 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
רחוב החושלים (משה צור)רחוב החושלים (משה צור)

חברת הנדל"ן המניב  גב-ים   הודיעה היום (ד') על רכישת קרקע  בשטח 5 דונם ברחוב החושלים הממוקם בדרום אזור התעשייה הרצליה פיתוח, בסמוך למרכז גב-ים הרצליה, לצורך תכנון ואישור תב"ע (תואמת תכנית מתאר) להקמת  פרויקט לתעסוקה ומסחר בשטח כולל של כ-35 אלף  מ"ר. העסקה בוצעה אתמול.

הקרקע נרכשה על-ידי גב-ים ממוכר לא ידוע שאינו קשור לחברה בתמורה לסך של 160 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. בנוסף, תשלם גב-יםהיטלי השבחה ודמי היתר לרמ"י לצורך הקמת הפרויקט (הסכומים לא ידועים כי עדיין לא אושרה התב"ע). הנכס, אשר יוקם על-גבי הקרקע, יתווסף לכ-255 אלף מ"ר נכסים מניבים וכ-60 אלף מ"ר אשר נמצאים בהקמה, ובסה"כ כ-315 אלף מ"ר,

לדברי אבי יעקובוביץ מנכל"ל גב ים, " גב-ים ממשיכה להרחיב את פעילותה ואחיזתה במרחב הרצליה פיתוח, מוקד מרכזי ורווי ביקושים, שצפוי להמשיך להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות. שוק המשרדים בהרצליה עומד בחזית, מוביל ומהווה עוגן מרכזי בליבת תאגידי הטכנולוגיה הגדולים בעולם, הנשענים על הון אנושי איכותי. הביקושים להקמת מרכזי פיתוח מצד חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, במוקדי הביקוש המרכזיים, המהווים עבורן נכסים אסטרטגיים ברמה העולמית, בתוך המכלול של ישראל כמעצמה טכנולוגית מובילה, והביקושים הגוברים להון אנושי איכותי שמוביל את ראש החץ של חברות ההייטק, נמשכים בעוצמה רבה".

.לצד עסקה זו בימים אלו מקדמת גב-ים את הרחבת קמפוס גב-ים O2 בהרצליה, בשטח כולל של כ-60 אלף מ"ר, אשר שווק במלואו לחברת הייטק גדולה שהחברה לא מסרה את שמה. מדובר במפגש הרחובות 'משכית', 'גלגלי הפלדה' ו-'מדינת היהודים' בהרצליה פיתוח, במקום שבו פעלו מפעלי חמצן וארגון, את גב-ים ייצגו בעסקה עו"ד אמיר חן ויונתן טיסונה ממשרד עו"ד פישר, בכר, חן ושות'.//

לאחרונה  אהרון פרנקל מכר את מניותיו בגב ים לנכסים ובניין תמורת כמיליארד דולר בעסקה הגדולה ביותר בענף הנדל"ן הישראלי;  כך שנכסים ובניין העלתה את שיעור אחזקותיה לכ-87% מאמצעי השליטה בגב ים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליה פיתוחאבי יעקבוביץגב-ים קרקעות בע"מנדל"ן בהרצליה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...