הושלמה עסקת הענק: אהרון פרנקל מכר את מניותיו בגב ים לנכסים ובניין תמורת כמיליארד דולר

מדובר בעסקה הגדולה ביותר בענף הנדל"ן הישראלי; נכסים ובניין העלתה את שיעור אחזקותיה לכ-87% מאמצעי השליטה בגב ים

שיתוף הכתבה

היום (ב) הושלמה עסקת הענק בשוק ההון, וכלל מניות השליטה שבהן החזיק אהרון פרנקל בחברת הנדל״ן גב ים עברו לידיה של נכסים ובניין שבשליטת דיסקונט השקעות.

עסקת גב ים היא אחת מהעסקאות הגדולות בתולדות שוק ההון הישראלי, והגדולה בהיסטוריית ענף הנדל״ן. בסיום תהליך עסקת הענק שהתארכה בכחצי שנה, נכסים ובניין השלימה את המהלך לרכישת החברה עם המיליארדר איש העסקים אהרון פרנקל, כשפרנקל מוכר לנכסים ובניין את אחזקותיו בגב ים בשיעור של 37.2% בכמיליארד דולר, ובכך, נכסים ובניין העלתה את שיעור אחזקותיה לכ-87% מאמצעי השליטה בגב ים.

גב ים, היא אחת מחברות הנדל״ן המניב האיכותיות ביותר בישראל, עם פורטפוליו נכסים מן הטובים שבענף הנדל״ן, כשעיקר לקוחותיה הם לקוחות מענף ההיי טק, ובדגש על החברות הגדולות והבינלאומיות והיציבות של הענף. לחברה קופת מזומנים גדולה. כמו כן החברה מצויה בתנופת פיתוח מואצת שתכפיל את שטחי הנדל״ן שבבעלותה.

נכסים ובניין תחזיק בחברה עם פוטנציאל ערך עצום האמורה להציף לה ערך רב בטווח הבינוני והארוך. ״עסקת גב ים״ הניבה לאיש העסקים הבינלאומי אהרון פרנקל רווח חסר תקדים של כמיליארד ורבע ש״ח ותשואה של כ-100% על ההון שהשקיע בגב ים. פרנקל ידוע כתומך גדול בפרויקטים חברתיים ובריאותיים לרווחת החברה בישראל.

בחתימת ההסכם פרנקל איחל לרוכשים שימשיכו לפתח ולממש את הערך העצום הגלום בגב ים. שכן, הם מקבלים לידם שליטה בחברה סולידית המנוהלת בידי הנהלה מקצועית ומנוסה אשר יש לה את כל הנתונים האיכותיים כדי להמשיך ולהשיא רווחים גדולים לבעלי מניותיה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבגב-ים קרקעות בע"מאהרון פרנקלנכסים ובנייןדיסקונט השקעותעסקת ענק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...