כמעט פי 4 יחידות דיור: שיכון ובינוי תקים 908 יחידות דיור במתחם ארגוב בפ"ת

הוותמ"ל  אישרה להפקדה תכנית התחדשות עירונית במתחם. התכנית משתרעת על שטח של 28 דונם ולפיה יפונו 10 בנייני שיכונים בבנייה ותיקה הכוללים 240 יח"ד לטובת הבניינים החדשים

שיתוף הכתבה
הדמיה: מתחם ארגוב. שיכון ובינוי (גיא מילוסבסקי)הדמיה: מתחם ארגוב. שיכון ובינוי (גיא מילוסבסקי)

 

חברת שיכון ובינוי נדל"ן מעדכנת היום (א, 11 בספטמבר) כי הוותמ"ל  (הוועדה הארצית לתכנון ולבניה של מתחמים מועדפים לדיור) אישרה להפקדה  בשבוע שעבר (רביעי, 7 בספטמבר) תכנית התחדשות עירונית בשכונת אחדות בפ"ת הכוללת פינוי-בינוי של מתחם ארגוב שאותה מקדמת החברה בשנים האחרונות בשיתוף עיריית פתח תקווה.

תכנית מתחם ארגוב משתרעת על שטח של 28 דונם ומציעה התחדשות עירונית לבנייני המתחם הממוקמים בין הרחובות שפרינצק ממזרח, רחוב פינס מצפון, מינץ ממערב ורחוב הנרייטה סולד מדרום. 

במסגרת התכנית יפונו 10 בנייני שיכונים בבנייה ותיקה הכוללים 240 יח"ד לטובת בניית 908 יח"ד המתחלקות בין בניינים רבי קומות ובניינים בני 10 קומות. המתחם ממוקם על מפגש הרחובות הראשיים שפרינצק ופינס אשר תכנית המתאר של פתח תקווה מיועדת לתחבורה ציבורית ועירוב שימושים. בהתאם לכך מציעה התכנית לאורך הרחובות חזית מסחרית בקומת הקרקע של מגרשי המגורים. בנוסף, התכנית מקצה שטחים למגורים, לצורכי ציבור, מבנים, מוסדות ציבוריים ושטחים ציבוריים פתוחים. בנוסף על פי התוכנית יישמר גן ארגוב הקיים והעצים סביבו. 

שכונת אחדות הותיקה היא אחת מהשכונות בעלי החתך הסוציו-אקונומי הנמוך בפתח תקווה. בשיכונים גרים בעיקר יוצאי אתיופיה וברית המועצות לשעבר, לצד תושבים ותיקים. והבתים במצב רעוע.

תוכנית זו מצטרפת לעוד מגה פרויקטים של שיכון ובינוי לאחרונה, בהם בניית 5,000 דירות בנשר במקום מפעל המלט הישן יחד עם אפריקה ישראל , ומעל 700 יחידות דיור בבאר שבע.

לדברי תמיר כהן, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי : "אנחנו גאים להוביל התחדשות עירונית גם בעיר פתח תקווה ולהביא בשורה של שכונה נוספת המבוססת על ערכי עירוניות קיימות וחזון של עיר חדשנית וחכמה כמו שאנחנו עושים בשכונות שאנחנו מקימים כיום בישראל.

"במסגרת קידום התכנית פעלה חברת שיכון ובינוי נדל"ן בשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך עם נציגות בעלי הדירות במתחם שנרתמו לתהליך במסירות רבה". 

עו"ד אורן ארדמן ועו"ד מתן ארנבי ממשרד שטיינמץ, הרינג גורמן ושות', ייצגו את הבעלים בתהליך. ומשרד האדריכלים מילוסלבסקי אדריכלים וחברת ט.י.ר.ן הנדסה אחראים על תכנון  הפרוייקט. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינוימילוסלבסקי אדריכליםעיריית פתח תקווהתמיר כהןמתחם ארוגבשכונת אחדות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...