האחים דוניץ תרכוש מחצית מישראל אירופה תמורת 140 מיליון שקל

התמורה תהיה בהשקעות עתידיות בפרויקטים של התחדשות עירונית בהם שניים גדולים בנתניה, שבמסגרתם ייבנו בסך הכל 1,000 יחידות דיור. קבוצת דוניץ-אלעד מעוניינת להרחיב באמצעות העסקה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית

שיתוף הכתבה
רונן יפו (סיוון פרג')רונן יפו (סיוון פרג')

חברת האחים דוניץ חתמה אתמול (ג') על הסכם לרכישת 50% ממניות חברת ישראל אירופה, תמורת השקעות עתידיות של עד כ-140 מיליון שקל. ישראל אירופה היא חברת בת בבעלות אסקופה ישראל מגורים. החברה פועלת בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת פרויקטים מסוג זה באזורי הביקוש, בהם שני פרויקטים גדולים בנתניה, שבהם מתוכננים להיבנות כ-1,000 יחידות דיור. ישראל אירופה תתנהל כיחידה עצמאית, שתנוהל על ידי אלעד אפרגן, מייסד, שותף ומנכ"ל קבוצת אסקופה.


ההשקעה של דוניץ בישראל אירופה מצטרפת לפעילות הליבה של קבוצת דוניץ-אלעד (חברת האחים דוניץ וחברת אלעד ישראל מגורים החדשה) בתחום ההתחדשות העירונית. קבוצת דוניץ-אלעד נמצאת בשלבים שונים של הקמת אלפי יחידות דיור באזורי הביקוש: בשכונת הארגזים בתל אביב, בקרית הצעירים ברמת השרון, בשכונת בית הכרם בירושלים, בקריית אליעזר בחיפה, ברחוב ההסתדרות בגבעתיים ועוד. 


את האחים דוניץ ייצגו בעסקה עו"ד עופר פרייליך, עו"ד נטעלי סוננט ועו"ד רן אמיר ממשרד מיתר. את חברת ישראל אירופה ייצגו בעסקה עו"ד שירי שחם ועו"ד משה פסקר ממשרד יגאל ארנון -  תדמור לוי ועו"ד עדי טל. גדי גרינשטיין מ-Y.I.G CAPITAL ליווה את העסקה כבנקאי ההשקעות מטעם החברה. 


מנכ"ל האחים דוניץ, רונן יפו, אמר כי "אנו שמחים על ההזדמנות להרחיב את פעילות הקבוצה בתחום ההתחדשות העירונית. ישראל אירופה, בהובלת אלעד אפרגן, תאפשר לנו להמשיך את העשייה והפיתוח של הקבוצה ולהוביל פרויקטים גדולים ומשמעותיים בתחום ההתחדשות העירונית, תוך הרחבת אזורי הפעילות שלנו".


אפרגן אמר שהוא מברך על העסקה: ״בשנה האחרונה זכינו להתעניינות רבה מצד החברות הגדולות בשוק הנדל"ן. בסופו של יום ה-DNA הדומה של החברות הוביל אותנו להחלטה שהשותפות עם דוניץ תאפשר לנו לממש את הפוטנציאל".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רונן יפואלעד אפרגןדוניץהאחים דוניץישראל אירופה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...