בית ירושלמי חתמה על הסכם מימון על סך 320 מלש"ח עם רובי קפיטל לפרויקט בירושלים

הקבוצה היזמית תבנה 162 דירות בשלושה בניינים בני 9 קומות, מעל לשתי קומות מסחר בשכונת רמת שלמה

שיתוף הכתבה
יעקב ניצן, מנכ"ל רובי קפיטל (אפי עטיאס) יעקב ניצן, מנכ"ל רובי קפיטל (אפי עטיאס)

בית ירושלמי תקים פרויקט למגורים ומסחר בליווי של רובי קפיטל, בשכונת רמת שלמה בירושלים. הקבוצה רכשה את הקרקע בשנת 2019 כאשר ייעודה המקורי היה למבני ציבור, לפני ששונתה לייעוד הנוכחי. התוכנית מציעה בניית 162 יח"ד ו־3,325 מ"ר למסחר. רובי קפיטל תממן את הפרויקט בסכום של כ־320 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, החברה היזמית תקים שלושה בנייני מגורים בני 9 קומות כל אחד מעל מרכז מסחרי בן שתי קומות אשר יכלול גם שטחי ציבור. על פי התוכנית, שטחי המסחר והתעסוקה יישארו בבעלות קבוצת בית ירושלמי ויושכרו על ידה, בעוד שהשטחים הציבוריים יועברו לידיה של עיריית ירושלים. רובי קפיטל וחברת ביטוח מובילה יעמידו את המימון לפרויקט, בנוסף לערבויות חוק המכר לרוכשים.

בתוך גם גם החברה היזמית וגם החברה המלווה ממשיכות מגמה של פעילות וחיזוק ירושלים. רובי קפיטל חתמה לאחרונה גם עם חברת מ.ל.נ מארק נדל"ן בע"מ על מימון פרויקט נוסף בירושלים, בהיקף של 40 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, ברחוב אבן עזרא 19 שבשכונת רחביה, תקים היזמית בניין חדש בן 16 יח"ד, במקום בניין ישן בן 8 יח"ד. מחצית מיחידות הדיור החדשות יעמדו למכירה.

מנכ"ל רובי קפיטל, יעקב ניצן: "הפרויקט עם 'קבוצת בית ירושלמי' הוא עוד הוכחה שעיר הבירה, המשלבת ישן וחדש, עתיק ומתקדם, איננה מפסיקה להתפתח. אנחנו שמחים לקחת חלק בהתחדשות האדירה ומאמינים ששחרור מהיר של היצע הדירות יהווה פתרון התחלתי הולם למצוקת הדיור הקשה של הציבור הירושלמי. מדובר בהמשך שיתוף פעולה מוצלח שלנו עם 'קבוצת בית ירושלמי', עימה פיתחנו מערכת יחסים חמה ופורייה".

אבישי מאירוביץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבית ירושלמי: "כקבוצה הרואה עצמה כמובילה בירושלים בבניה למגורים, אני מכירים בחשיבות של לווי פיננסי מקצועי ויעיל, מאפשר לנו לתת לדיירים את השקט והביטחון מחד, ולנו כחברה את היעילות ומהירות להקמה המהירה ביותר של הפרויקט".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רובי קפיטליעקב ניצןירושליםבית ירושלמיאבישי מאירוביץ'רמת שלמה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...