שפיר זכתה בקרקע במתחם האלף בראשון לציון תמורת כ־445 מלש"ח

הזוכה תקים 552 דירות במתחם האלף כאשר 150 ימסרו למפוני שכונת רמת אליהו; מכרז העירייה הינו על מגרש בגודל 17.8 דונם

שיתוף הכתבה
מתחם ה1000 טוטם הדמיות אדריכליותמתחם ה1000 טוטם הדמיות אדריכליות

חברת שפיר מגורים הודיעה היום (ב') על זכייתה במכרז פומבי של עיריית ראשון לציון לבניית 552 יח"ד על קרקע בגדול 17.8 דונם ב"מתחם ה־1000" במסגרת פינוי בינוי . שפיר תשלם סך של כ־445 מיליון שקלים לעירייה, לא כולל מע"מ. במסגרת הפרויקט יהרסו 150 יח"ד כחלק מתוכנית הפינוי בינוי בשכונה רמת אליהו ומספר זהה ימסר לתושבים המפונים מסך הדירות במכרז. בנוסף, במתחם שיקום 7,100 מ"ר יוקדשו למסחר ו־950 מ"ר יוקדשו למבני ציבור. 

על-פי תנאי המכרז ביצוע הפרויקט אמור להימשך כ-60 חודשים כאשר במסגרת זמן זה עתיד להתפנות אתר פסולת אשר נמצא במקום, אשר פינויו אינו באחריות שפיר. עוד יצויין כי טרם התקבלו ההיתרים הדרושים לבניית הפרויקט וטרם נמסרו המקרקעין האמורים לשפיר מגורים. לאור האמור לעיל, אין ביכולתה של החברה להעריך את מועד סיום הפרויקט בשלמותו ואת היקפי ו/או שיעורי העלויות והרווחים הצפויים בפרויקט.

טלי כהן, סמנכ"ל שיווק שפיר מגורים: "אנו גאים להצטרף לתנופת הבנייה ב״מתחם ה-1000״ בעיר ראשון לציון שצפוי לשנות את פני העיר. שפיר ממשיכה בפרויקט זה את ההצלחה הגדולה של הפרויקטים הגדולים אותם היא מבצעת בין היתר בבית שמש ובבאר יעקב המשולבים זה לצד זה מאות יחידות דיור, שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור, לצד הפרויקטים הנוספים של החברה בבת ים, אור יהודה וביהוד-מונסון. שפיר ממשיכה לפתח את מגזר הנדל"ן למגורים והנדל"ן המניב שלה ולייצר פרויקטים חדשים ואיכותיים לטובת רוכשי הדירות, ובכך לגוון את פעילויות החברה וצבר הפרויקטים שלה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ראשון לציוןראשון לציוןשפיר מגוריםטלי כהןמתחם ה-1000רמת אליהו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...