גב-ים מגייסת 600 מיליון שקל מהמוסדיים

החברה גייסה את הסכום דרך הרחבה של סדרת אג"ח. החברה ביקשה תחילה לגייס כ-300 מיליון שקל, אך ההנפקה זכתה לביקושים גבוהים של כ-1.24 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ׳ (אלדד רפאלי)מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ׳ (אלדד רפאלי)

גב-ים השלימה ביום ה'  האחרון (4.8) את השלב המוסדי בהנפקת איגרות חוב בדרך של הרחבת סדרת איגרות חוב צמודה (סדרה ט') של החברה, בעלת מח"מ של 5 שנים, המדורגת על-ידי מעלות S&P בדירוג AA ועל-ידי מידרוג בדירוג Aa2.

החברה ביקשה לגייס כ-300 מיליון שקל. ההנפקה זכתה לביקושים גבוהים של כ-1.24 מיליארד שקל. מתוכם החברה בחרה לגייס סה"כ כ-600 מיליון שקל, בריבית בשיעור שנתי 1.19% צמודה למדד המחירים לצרכן.

במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022 הנפיקה החברה איגרות חוב בתמורה לכ-1.2 מיליארד שקל, בריבית צמודה משוקללת בשיעור 0%, למח"מ משוקלל של כ-6 שנים.

הגיוס נערך בהובלת אפסילון חיתום, בהשתתפות ווליו-בייס ופועלים איי.בי.איי

לדברי אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים : "לפני מספר ימים פרסמה גב-ים את הדוח הכספי לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2022, עם תוצאות המשדרות עוצמה. גב-ים הציגה האצה משמעותית בפעילות הייזום האינטנסיבית, הכוללת צבר פרויקטים ענק, במוקדי הביקוש המרכזיים של ישראל, הכולל 19 פרויקטים, בשטח כולל של כ-715 אלף מ"ר, בהשקעה כוללת של כ-6.3 מיליארד שקל, אשר תמשיך להציב את החברה כמובילת שוק בתחום הנדל"ן המניב בישראל, ותייצר ערך משמעותי ארוך טווח לבעלי המניות״.

"הביקושים הגבוהים בהנפקה והצלחתה חסרת התקדים, בעיתוי הנוכחי, מהווים הבעת אמון של שוק ההון בחברה, באיכות נכסיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר מביאה לצמיחה, לאיתנות פיננסית וליציבות לאורך שנים. ביקושי היתר שנרשמו מספקים לחברה רוח גבית להמשך פעילות הייזום האינטנסיבית, הנסמכת על התוכנית האסטרטגית לשש השנים הבאות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גב-ים קרקעות בע"מאבי יעקבוביץאפסילון חיתוםווליו-בייספועלים אי.בי.איי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...