חדשות הנדל"ן: רוטשטיין החתימה בעלי זכויות בפרויקט להקמת 420 דירות בתל אביב

החברה החתימה את מרבית הדיירים בפרויקט פינוי בינוי ברחוב לה גוורדיה בו יהרסו 114 דירות קיימות; מישורים השלימה מכירת נכס בג'קסונוויל

שיתוף הכתבה
רחוב לה גוורדיה, תל אביב (גוגל סטריט)רחוב לה גוורדיה, תל אביב (גוגל סטריט)

רוטשיין הודיעה על החתמת רוב בעלי הזכויות בפרויקט פינוי בינוי ברחוב לה גווארדיה בתל אביב

אשר במסגרתו עתידה הקבוצה להרוס את יחידות הדיור הקיימות 114 דירות ולבנות במקומן כ- 420 יח"ד ב-16 בניינים בני 15-7 קו מות, מתוכן כ-301 יח"ד חלק הקבוצה. הרוב הדרוש על פי חוק מקרב בעלי יחידות הדיור הקיימות (אשר נכון למועד זה עומד על 67% מבעלי הזכויות) הוחתם, ובכך התקיים אחד מהתנאים המתלים כהגדרתם בדיווח המקורי.

מישורים השלימה את מכירת הנכס "Regency Court" בג'קסונוויל, פלורידה תמורת כ-23.1 מיליון דולר

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה השבוע כי השלימה את מכירת מרכז הקניות הידוע בשם "Regency Court" סמוך לעיר ג'קסונוויל, פלורידה המוחזק על ידה בשיעור של 60% והיתרה מוחזקת על ידי השותף המקומי של מישורים. במועד ההשלמה שולמה לחברה יתרת התמורה בסך של כ-21.6 מיליון דולר.

התזרים הפנוי ממכירת הנכס, לאחר פירעון ההלוואה ובניכוי עלויות עסקה, מסתכם לכ- 14.2 מיליון דולר (חלק החברה כ- 8.4  מיליון דולר). שווי הנכס בספרי החברה ליום 31 במרס 2022 הינו כ- 36 מיליון ש"ח.

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים, מסר: "זוהי עסקה נוספת המביאה לידי ביטוי את יכולת החברה לאתר נכסים בעלי פוטנציאל, להשביחם ולממשם במחיר הגבוה משמעותית ממחיר רכישתם וכן עדות נוספת לפוטנציאל הטמון בתיק הנכסים שלנו. בעסקה זו התשואה על ההון משמעותית הודות לכך שההון העצמי שהושקע בגין הנכס כבר הושב בעבר ע"י מימון מחדש של הנכס בתנאים אטרקטיביים.

"אנו מאמינים כי השינויים בסביבה העסקית בכלל, ובשוק האמריקאי בפרט, יאפשרו לנו לאתר הזדמנויות עסקיות חדשות במחירים אטרקטיביים. השוק האמריקאי טומן בחובו כיום מגוון רחב יותר של הזדמנויות והיותנו שחקן מקומי עם ניסיון רב במספר שווקים במדינה תהווה יתרון במימוש הזדמנויות אלה".

קבוצת קליין אינטנשיונל רוכשת מרכז קניות באוסטין

דירקטוריון החברה אישר התקשרות במיזם משותף עם חברת אלטו לרכישת מרכז הקניות במדינת טקסס. במסגרת המיזם האמור אלטו רכוש 80% מהנכס והחברה, באמצעות סאות' פארק קליין ביחד עם שותפים, ביניהם נמנים מר וויליאם רובינשטיין, דירקטור בחברה וקרובי משפחתו, תרכוש 15% מהנכס. שווי הנכס במלואו עומד על כ־61 מיליון דולר, שטחו של הנכס עומד על כ־78 דונם. וערך ה-NOI מיוצב על כ־4.2 מיליון דולרים.

אקרו התקשרה בהסכם ליווי בפרויקט מרים החשמונאית בתל אביב

מסגרת האשראי מכוח הסכם ההלוואה הינה עד לסך כולל של 748 מיליון ש"ח. מתוכה סך של עד 88 מיליון ש"ח יועמד כמסגרת אשראי כספי והיתרה תשמש כמסגרת ערבויות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אקרו נדל"ןקליין אינטרנשיונלתל אביבאלון וקסמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...