ביקושים של מעל 211 מיליון שקל מצד המוסדיים לסדרת האג"ח של אפי קפיטל

מתוכם החברה החליטה לגייס 89 מיליון שקל בריבית נוכה יחסית של 4.72%. את ההנפקה הובילו דיסקונט קפיטל וברק קפיטל

שיתוף הכתבה
אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (קרדיט: טל גבעוני)אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (קרדיט: טל גבעוני)

 

בהנפקת איגרות חוב סדרה ב' של אפי קפיטל נדל"ן התקבלו ביקושים גבוהים של מעל 211 מיליון שקל. מתוכם החברה החליטה לגייס 89 מיליון שקלים בריבית שיקלית קבועה של 4.72%. מאפי קפיטל נמסר כי בהנפקה נרשמה השתתפות גדולה של גופים מוסדיים מהמובילים בישראל. במסגרת המכרז הוצעו למשקיעים מסווגים יחידות הכוללות  כל אחת 1000 שקל ערך נקוב אגרות חוב.

על פי המצגת למשקיעים שהציגה החברה, הרווח הגולמי המצטבר מכלל הפרויקטים בביצוע ותכנון עומד על כ-1.2 מיליארד שקל. לאפי קפיטל כיום יש 6,400 יחידות דיור בשיווק, ביצוע ותכנון לצד 130 אלף מ"ר של נכסי נדל"ן מניב. את ההנפקה הובילו דיסקונט קפיטל וברק קפיטל. 

אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל , מציין: "החברה ביצעה לאחרונה מהלכים של חיזוק ההון העצמי בצורה משמעותית. מימשנו 3 קרקעות (אשדוד, קריית גת ובת ים) ברווח הון מהותי ובמקביל גייסנו חוב שיוכל לתרום ולעזור לחברה להמשיך לצמוח. אנו ממשיכים לבחון עסקאות ושיתופי פעולה משמעותיים באזורי ביקוש גם בתחום ההתחדשות העירונית".

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלאפי שקדיאיגרות חובנדל"ן מניבשוק ההון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...