אזורים תבנה 1,000 יח"ד במסגרת פינוי בינוי בנתניה

השבוע חתמו החברה והחברה להתחדשות נתניה על הסכם עם הדיירים על הפרויקט בשיכון מכנס, שלפיו ייהרסו 272 יח"ד. המתחם קרוב לים ולצירי תחבורה ראשיים

שיתוף הכתבה

השבוע נערך במשרדי עורכי הדין המייצגים את חברת אזורים והחברה להתחדשות נתניה, משרד ש. רוזנווסר ושות' חתימת חוזים אל מול דיירי מתחם "אחוה" (מכנס) בעיר.

מתחם "אחוה" צפוי לעבור התחדשות שבה ייהרסו 272 יח"ד ב-10 בנייני רכבות שנבנו בשנות ה-50 וייבנו במקומן כ-1000 יח"ד. מתחם זה, המוכר כ"שיכון מכנס", נמצא ברחובות איכילוב בדרום, זומרשטיין במזרח, לאון רייך בצפון ויהושוע טהון במערב. המתחם קרוב לים ולצירי תחבורה ראשיים כמו רחובות סוקולוב ואיינשטיין המובילים ליציאה לכביש 2 וכן סמוך לבית חולים לניאדו. משרד האדריכלים קיקה ברא"ז ומנואל אפשטיין אדריכלים אמונים על תכנון ועיצוב מתחם "אחוה".

 פרויקט זה יכלול תפיסת מגורים היברידית הכוללת אדריכלות מודרנית, חללים מיוחדים לדיירים, קומות מסחר, מבני ציבור, חדרי כושר, חללי מוסיקה אקוסטיים, חדרי גיימינג וחללים רב תכליתיים. 

הפרויקט הוא חלק משיתוף פעולה רחב היקף של חברת אזורים והחברה להתחדשות נתניה במספר מתחמים שבהם ייבנו כ-2000 יח"ד דיור חדשות במסגרת  המותג N שמקורו בביטוי New Netanya, נתניה החדשה.

באירוע נכחו מנכ"ל אזורים, רון אבידן, בעלים ושותף בחברה להתחדשות נתניה, מנשה זוארץ, כ-11 נציגים של הבניינים, וכן עורכי הדין של הדיירים ושל חברת אזורים והחברה להתחדשות נתניה. האירוע מסמן אבן דרך משמעותית בתהליך הפינוי-בינוי במתחם.

לדברי מנכ"ל אזורים, רון אבידן: "כבר שנים שחברת אזורים פועלת בעיר נתניה ובמהלך 60 שנות פעילותה, החברה בנתה פרויקטים רבים. אנו רואים בנתניה ובהתפתחותה כיעד אסטרטגי ומאמינים בבניין העיר. נתניה מובילה את מהפכת ההתחדשות העירונית ומבקשת לחזק את השכונות הוותיקות ולחדשן בבנייה מודרנית ומתקדמת. אנחנו באזורים מאמינים כי ביחד עם חזון העיר אזורי המרכז וצפון נתניה צפויים לעבור מהפך משמעותי. עבור מימוש חזון ההתחדשות הקמנו את המותג N שמקורו בביטוי New Netanya, נתניה החדשה. אנחנו פועלים בשנים האחרונות לקידום מספר פרויקטים, בעיקר במרכז ובצפון העיר שיניבו למעלה מ-2000 יח"ד ויבצעו מהפכה משמעותית באזורים הללו. המודל של N מבטא תפיסת מגורים היברידית מהמתקדמות במדינת ישראל. פרויקט עירוב שימושים המשלב אדריכלות מודרנית וחדשנית עם מרקם עירוני קיים. פרויקט אחוה ברחובות זומרשטיין ויהושוע טהון הוא מהפרויקטים המשמעותיים והגדולים שנוביל בעיר נתניה ובכלל. על כן, טקס החתימות על החוזים מול נציגי הדיירים הוא ארוע מרגש עבורנו המשקף את אמון הדיירים בנו."

 לדברי בעלים ושותף החברה להתחדשות נתניה , מנשה זוארץ: " כיליד נתניה, אני מודה על הזכות שניתנה לי לפתח ולחדש, ולתת איכות חיים טובה יותר לתושבי העיר. שותפיי ואני הקמנו את החברה להתחדשות נתניה במטרה להחיות שכונות ובניינים ברחבי העיר.

כדי להיות חברת היזמות המובילה בנתניה, צריך להגיע מהעיר. לחיות בה, ולחיות אותה.בכל מתחם שבו פעילה החברה, מעבר לניתוח התכנוני, נסקר באופן מעמיק גם הפן האנושי-חברתי במטרה להבין כיצד ניתן לשלב באופן מיטבי בין הצרכים והרצונות הקהילתיים של הבעלים הקיימים, הרוכשים החדשים והחזון התכנוני היזמי והעירוני.

"מתחם אחווה מרגש אותי במיוחד בשל האוכלוסייה המגוונת, שהיא ממש ייצוג לאוכלוסיה המגוונת בנתניה ובישראל בכלל. זהו אחד מהפרויקטים הגדולים והמשמעותיים של החברה בעיר, מתחם מגוון חברתית, שהשאיפה בתכנון שלו היא לתת חוויה אורבנית אמיתית לכלל האוכלוסיה בו. זו השליחות האמיתית שלנו בעיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאזוריםרון אבידןנתניהמתחם אחוהשיכון מכנס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...