לאחר חצי שנה בלבד: מנכ"ל קבוצת חג'ג' מסיים את תפקידו

חג'ג' הודיעה היום כי רועי וישנוביצקי, שהחל בתפקידו בינואר השנה, יסיים את התפקיד באוקטובר הקרוב. תמיר אמר, המשנה למנכ"ל פרטנר, יחליף אותו

שיתוף הכתבה
עידו חג'ג', המנכ"ל הקודם (טל צ'יקורל). תמיר אמר, המנכ"ל הבא (ינאי יחיאל)עידו חג'ג', המנכ"ל הקודם (טל צ'יקורל). תמיר אמר, המנכ"ל הבא (ינאי יחיאל)

קבוצת חג'ג  הודיעה כי רועי וישנוביצקי, מנכ"ל החברה,  יסיים את תפקידו לאחר כחצי שנה בתפקיד. וישנוביצקי  הגיע להסכם עם חג'ג שלפיו הוא יסיים את תפקידו  בחברה ב- 19 באוקטובר 2022. חג'ג' לא מוסרת את הסיבה להפסקת הכהונה ומציינת כי ההחלטה הייתה הדדית.

 במקום וישנוביצקי, בכוונת החברה למנות את תמיר אמר, אשר מכהן בחמש השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר וסמנכ"ל הכספים שלה.  בתפקידו הקודם כיהן אמר כמנכ"ל חברת ופורג'ט, חברה תעשייתית, גלובלית ובתחום הבדים הלא ארוגים, וקודם לכן כיהן בתעשייה הגלובלית בתפקידי כספים וניהול בכירים.

ב-14 בנובמבר 2021 אישר דירקטוריון החברה את מינויו של רועי וישנוביצקי לתפקיד מנכ"ל החברה, החל מ-1 בינואר 2022. לפניו שימש עידו חג'ג', הבעלים כמנכ"ל, כעשור.

לדברי רועי וישנוביצקי: "נכנסתי לתפקיד תוך היכרות קצרה עם בעלי השליטה, ולמרות התקופה הקצרה, אני עוזב בחיבוק ואני בטוח שנשאר בקשר. אני מאחל למחליפי בתפקיד ולחברה, על כלל עובדיה, המון הצלחה בהמשך הדרך".

תמיר אמר הוסיף: "אני שמח להיכנס לתפקיד ובטוחני שאמשיך ואוביל את קבוצת חג'ג' כיזמית נדל"ן מובילה ובעלת השקעות במגוון רחב של פעילויות. אני בטוח שנמשיך לגדול ולהרחיב את הפעילות".

מקבוצת חג'ג' נמסר: "אנו מביעים אמון מלא במינויו של תמיר אמר להובלת הקבוצה ומאחלים הצלחה לרועי וישנוביצקי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'רועי וישנוביצקיתמיר אמר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...