ארקין מתרחבת בתחום הנדל"ן המסחרי : תיכנס לשותפות עם היזם תומר כץ

במסגרת ההסכם  תזרים ארקין כ-100 מיליון שקל לכץ. לאחר השלמת העסקה כל אחד מהצדדים יחזיק 50% מהחברה

שיתוף הכתבה
תומר כץ (ענבל מרמרי)תומר כץ (ענבל מרמרי)

אמש  (12.7) נחתם הסכם בין מ. ארקין, בניהולו של ניר ארקין לבין חברת ב.ס. כץ החזקות בע״מ, חברה בבעלות מלאה של היזם תומר כץ, במסגרתו  תזרים קבוצת ארקין כ-100 מיליון שקל בהון ובחוב, ותהפוך לשותפה בחברתו של כץ. לאחר השלמת העסקה כל אחד מהצדדים יחזיק 50% מהחברה.

כניסתה של ארקין לחברה מהווה דריסת רגל ראשונה של קבוצת ארקין בתחום הנדל״ן המסחרי בישראל ומבחינת כץ מטרתה להאיץ את הפיתוח העסקי של נכסי החברה הקיימים, והמשך יזום ורכישה של נכסים חדשים.

כץ הקים לפני כשנתיים וחצי את פעילות יזום הנכסים המניבים תוך התמקדות בתחום הלוגיסטיקה, התעשייה והמשרדים

קבוצת ארקין הינה גוף ההשקעות המוביל בישראל בתחום מדעי החיים. הקבוצה מנהלת מספר קרנות השקעה, בתחומי הביוטק, הפארמה, מכשור רפואי ובריאות דיגיטלית. סך הנכסים המנוהל ע"י קבוצת ארקין עומד על כ- 1.5 מיליארד דולר.

בשנים האחרונות ביצעה קבוצת ארקין תהליך של הרחבת תחומי הפעילות שלה, וכעת בנוסף לפעילות הליבה בתחומי מדעי החיים השונים, הינה בעלת פעילות ענפה בנדל"ן מניב בחו"ל, היי טק, אנרגיה ושוק ההון.

לדברי ניר ארקין, "אנחנו מאוד שמחים להצטרף לפעילות של תומר כץ ומאוד מאמינים בו ובחברה. נראה  כי מדובר בתחום פעילות שנכון להיות בו, ואנחנו מקווים שנוכל לסייע לתומר להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות".

לדברי תומר כץ, ״אני גאה ושמח על הצטרפות קבוצת ארקין כשותפה בחברתי ורואה זאת כהבעת אמון משמעותית מצידו של גוף מוביל בשוק ההון ובכלכלה הישראלית. הזרמת ההון המשמעותית תאפשר לחברה לבסס את מבנה ההון שלה, להאיץ את פיתוח נכסיה הקיימים ולרכוש נכסים חדשים אשר נמצאים בקנה. אני בטוח כי מעבר לאיתנות הפיננסית שהסכם זה מבסס, קשריה העסקיים של הקבוצה וההחזקות המגוונות שלה יהוו מרכיב חשוב בפיתוח והצלחת החברה״.

את תומר כץ ייצגו בעסקה עו"ד דנה פירון-גרוס ואמיליה קסלמן-כץ ממשרד מ.פירון ושות'. קבוצת ארקין יוצגה בעסקה על-ידי עו"ד לירז שהרבני-קוסובר ודני קלינהנדלר ממשרד גרוס ושות׳.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תומר כץארקיןניר ארקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...