מליסרון תשלש את שטח "עופר סנטר נוף הגליל" בהשקעה של כ־400 מיליון שקלים

החברה שמחזיקה ב־91% מהזכויות במתחם תגדיל אותו מגודל של כ־20 אלף מ"ר לכ־60 אלף מ"ר; תוספת השטחים צפויה להניב NOI של כ- 35 מיליון

שיתוף הכתבה
הדמיה של המתחם (סקורקא אדריכלים) הדמיה של המתחם (סקורקא אדריכלים)

מלירסון תרחיב את המרכז המסחרי "עופר סנטר נוף הגליל" משטח של כ־20 אלף מ"ר לשטח של כ־60 אלף מ"ר בהשקעה כוללת של כ־400 מיליון שקלים. בסיום פרויקט ההרחבה, יכלול המתחם כ-40 אלף מ״ר שטחי מסחר וכ-20 אלף מ״ר משרדים.תוספת השטחים צפויה להניב (בתפוסה מלאה) NOI של כ- 35 מיליון נוספים ש"ח בשנה (100%).

בשלב הראשון, יבנה מעל המבנה המסחרי בכניסה למתחם, בניין משרדים בן ארבע קומות ובשטח של כ-6,000 מ"ר. התחלת הבנייה של בניין זה צפויה עוד בשנת 2022. בשלב השני, שיחל בעוד כשנה וחצי, צפויים להתווסף למתחם הפתוח כ-20,000 מ"ר שטחי מסחר של אופנה, בילוי ופנאי על פני שתי קומות המשלבים נוף פתוח וחניה רחבה. בשלב השלישי מתוכננת הקמת בניין משרדים נוסף. בשטחי המשרדים שיוקמו מתוכננים גם חללי עבודה משותפים. 

אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון : "מליסרון ממשיכה ביישום תוכניתה האסטרטגית להקמת פרויקטים בעירוב שימושים בנכסיה הקיימים ברחבי הארץ ובמיצוי זכויות הבניה בקרקעות. למתחם הקניות בנוף הגליל יש ביקושים חזקים לשטחי מסחר נוספים גדולים ואיכותיים כך שהכפלת שטחי המסחר תוכל לייצר תמהיל חזק של חנויות אופנה, פנאי ובילוי שיהוו מוקד משיכה לתושבי האזור.  לצד זאת, יש ביקוש באזור הגליל למשרדים עבור חברות קטנות ובינוניות וכן בעלי מקצועות חופשיים שימצאו סביבה נוחה למקם את פעילותם במתחם פעיל ושוקק חיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מרכז מסחרינוף הגלילמלירסוןצפון הארץעופר סנטר נוף הגליל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...