קרקע לבניית 728 דירות בנתיבות שווקה עבור 372 מיליוני שקלים

כך עולה מתוצאות מכרזי רמ"י בשכונות רמות מאיר ורמות יורם. המכרז הגדול מבין השלושה לבניית 456 יח"ד זכה ל־55 הצעות. בין הזוכות: אסיה סיירוס, רימון א.מ יזמות והשקעות, חי בוני הארץ ומשכנות הארץ

שיתוף הכתבה
שכונת רמות מאיר בנתיבות (שאטרסטוק) שכונת רמות מאיר בנתיבות (שאטרסטוק)

רשות מקרקעי ישראל שיווקה בהצלחה שלושה מכרזים בנתיבות בהיקף כולל של 728 יח"ד. שניים מהמכרזים נמצאים בשכונת רמות מאיר ומכרז נוסף בשכונת רמות יורם. המכרז הגדול ביותר, כלל ארבעה מתחמים בהם צפויות להיבנות 456 יח"ד וזכה ל־55 הצעות שונות. הכנסותיה של רמ"י משלושת המכרזים תעמודנה על כ־372 מיליון שקלים כולל הוצאות הבנייה.

במכרז הגדול מבין השלושה, זכו חברות אסיה סיירוס פיתוח וייזום, רימון א.מ יזמות והשקעות, חי בוני הארץ ומשכנות הארץ מסחר ולוגיסטיקה כאשר הזוכה השלישית זכתה במתחם הגדול ביותר בהיקף יח"ד - 168 והשטח שלו – 14 אלף מ"ר עם הצעה על סכום 44 מיליון שקלים והוצאות פיתוח של 24.5 מיליון שקלים.

למרות שזכתה במתחם השני בגודלו בו 144 יח"ד ושטחו כ־10 אלף מ"ר, אסיה סיירוס הייתה זו שהציעה את הסכום הגבוהה ביותר מבין כל המציעות (אשר לא נפסלו) במכרז עם הצעה בגובה של כ־49 מיליון שקלים והוצאות פיתוח בסך כ־23.8 מיליון שקלים.

במכרז השני בשכונת רמות מאיר, המכרז הקטן מבין השלושה סלם יעקב א.י השקעות ונכסים זכתה במתחם היחיד בו ייבנו 120 יח"ד ושטחו 8,790 מ"ר. גובה ההצעה של הזוכה עמד על כ־42.9 מיליון שקלים והוצאות הפיתוח יעמדו על כ־16.7 מיליון שקלים. למכרז זה המיועד לבנייה רוויה הוגשו 13 הצעות.

המכרז השלישי בשכונת רמות יורם כולל שני מתחמים – במתחם הראשון הכולל 84 יח"ד ושטחו כ־19 אלף מ"ר זכו י.ד בנגב בניה ופתוח יחד עם תורן הבית שלך עם הצעה בגובה של כ־63.5 מיליון שקלים והוצאות פיתוח של כ־14 מיליון שקלים. במתחם השני הכולל 68 יח"ד ושטחו כ־14.5 אלף מ"ר זכתה אשלים יזמות ובנייה עם הצעה בגובה של כ־32.1 מיליון שקלים והוצאות פיתוח של כ־11.1 מיליון שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מכרזי מקרקעיןרמ"ינתיבות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...