אפריקה ישראל מכרה שטחים מסחריים בירושלים ב-82 מיליון שקל

החברה מכרה את שטחי התעסוקה בפרויקט סביון VIEW במרכז העיר, הנפרסים על כ-4,800 מ"ר. היא צופה רווח של 30 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
 מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים(דרור סיתהכל) על רקע סביון View. קרדיט: Evolve media מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים(דרור סיתהכל) על רקע סביון View. קרדיט: Evolve media

אפריקה ישראל מגורים  מדווחת הבוקר לבורסה כי מכרה בסוף השבוע את שטחי התעסוקה בפרויקט סביון VIEW בירושלים, הנפרסים על פני כ-4,800 מ"ר, בעלות של כ-82 מיליון שקל. כאשר החברה צפויה לרשום בגין העסקה רווח נקי בסך כ-30 מיליון שקל.

פרויקט סביון VIEW הוא פרויקט יוקרה של אפריקה ישראל מגורים, בין הרחובות המרכזיים יפו ורחוב הנביאים. הפרויקט כולל בניין בן 27 קומות, המיתמר ל-100 מטר גובה, הגבוה ביותר באזור, ובו 194 דירות  של 2-4 חדרים ופנטהאוזים, מבנה המגורים, אשר יאוכלס לקראת סוף השנה הקרובה, כולל גם מרפסת גן ענקית בקומה ה-21 ומועדון דיירים. בנוסף, כחלק מהפרויקט ומעירוב השימושים הכולל דיור, משרדים ומסחר, נבנה גם בניין משרדים ומסחר בן 8 קומות, אשר יחובר בגשר לקומה ה-10 של מבנה המגורים ויוביל למרפסת גג לשימוש הדיירים.

מתוך הסכום  15 מיליוני שקלים בתוספת מע"מ ישולמו במהלך התקופה הקרובה. יתרת התמורה תשולם בסמוך לפני מועד מסירת הנכס

לדברי מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "פרויקט סביון VIEW הינו פרויקט יוקרה ייחודי בנופה של ירושלים, והוא מצטרף לפרויקטים הרבים שלנו בבירה, כמו הרב קוק, חצר הנביאים, סביוני ארנונה וסביוני ארנונה בוטיק, סביוני קטמון החדשה, פרויקט דיור להשכרה בסביוני מורדות ארנונה ורבים נוספים. בניית עירוב שימושים המאפיינת מאוד את הפרויקטים שלנו כוללת מגורים לצד משרדים, מסחר ותעסוקה, ובדרך זו מאפשרת יותר ויותר מרכזים ומקומות תעסוקה גם במרכזי הערים ולא רק במעגלים סביב. נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות נוספות בכלל ובפרט בירושלים, התורמות באופן ניכר להתפתחות ולצמיחת החברה."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיכה קלייןאפריקה ישראלפרויקט סביון VIEW
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...