עו"ד נטלי משען-זכאי מונתה למנכ"לית נכסים ובנין במקום דורון כהן

היו"ר והמנכ"ל לשעבר דורון כהן פורש מהחברה. על פי דיווחים, יתמודד על רכישת סלקום. משען-זכאי כיהנה בשמונה השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח

שיתוף הכתבה

 

נטלי משען זכאי מונתה בסוף השבוע  למנכ"לית נכסים ובנין. כך מדווחת היום החברה לרשות ני"ע. משען זכאי תחליף בתפקידה את דורון כהן, לאחר שבמרץ השנה עזב את תפקיד המנכ"ל ומונה ליו"ר שתי החברות דסק"ש ונכסים ובנין. כהן ביקש  עתה לא להתמנות ליו"ר דירקטוריון ולא להיות דירקטור בחברה. 

על פי דיווחים, כהן יתמוודד על רכישת סלקום. במרץ השנה מונה כהן ליו"ר שתי החברות דסק"ש ונכסים ובנין ומשען במקום צחי נחמיאס. כעת עם עזיבתו של כהן נחמיאס חוזר לתפקיד יו"ר החברה. 

כהן מסר בתקשורת, כי "לאור החלטת הדירקטוריון לבחון את מימוש אחזקותיה של החברה בסלקום ישראל, אני מתכוון לנסות ולגבש קבוצה שתתמודד על רכישת החברה. לפיכך, כדי למנוע ניגוד עניינים, החלטתי לפרוש מתפקידי. אני מבקש להודות לבעלי המניות, לדירקטוריון ולעובדים על האמון ועל תקופת עבודה מרתקת, רוויית פעילות עסקית משמעותית שבה עבדנו יחד בשיתוף פעולה והובלנו את הקבוצה להישגים משמעותיים".

משען-זכאי כיהנה בשמונה השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח ופיננסים וכיועצת המשפטית הראשית של החברה. כמו כן שימשה כיו"ר דירקטוריון חברות הפנסיה והגמל בהראל וכחברת ועדת השקעות (נוסטרו) של הקבוצה. לפני שהצטרפה להראל, הייתה שותפה במשרד עורכי הדין פישר-בכר-חן, שם עמדה בראש מחלקת שוק ההון וניירות ערך.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי נחמיאסנכסים ובנייןנטלי משען זכאידורון כהן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...