חדשות הנדל"ן: נכסים ובניין הודיעה על מכירת חלקה ב"בית רומנו" תמורת כ־274 מלש"ח

רוטשטיין מוכרת 49% מזכויותיה בפרויקט בלוד תמורת כ־77 מיליון שקלים; אפי קפיטל התקשרה בהסכם מימון וליווי לקרקע שזכתה בה בלוד ולקיום הבינוי עליה

שיתוף הכתבה
לוד (שאטרסטוק) לוד (שאטרסטוק)

- רוטשטיין נדל"ן הודיעה על כך שהתקשרה עם חברה נוספת בהסכם להמחאת 49% מזכויות וחובות החברה בפרויקט פינוי בינוי בלוד. הפרויקט במתחם אינשטיין שבחטיבת יפתח כולל חתימות של יותר מ־80% מבעלי הזוכויות של 60 יח"ד אשר צפויות להיהרס ובמקומן יוקמו 488 יח"ד ו־2,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה. 

רוטשטיין הודיעה שהחברה הינה שותפה בפרויקטים אחרים של רוטשטיין בקרית מלאכי, בית שמש ולוד. השותפה תרכוז כאמור 49% מכל הזכויות והחובות בפרויקט תמורת 77 מיליון שקלים כולל מע"מ. התשלום הראשון שולם במועד החתימה על ההסכה והשני ישולם תוך 15 חודשים מחתימתו כאשר היתרה תשולם תוך 30 חודשים מחתימת ההסכם.

- נכסים ובניין הודעה על השלמת עסקת מכירת זכויותיה ב"בית רומנו", נכס נדל"ן מניב ברחוב יפו שבתל אביב-יפו. החברה החזיקה בכ־72.2% מהזכויות וערכו הכולל עמד על 371 מלש"ח כאשר חלק החברה כ־268 מלש"ח. הרוכשת העבירה את מלוא הסכום בתוספת הפרשי הצמדה למדד בתמורה כוללת של כ־274 מלש"ח.

- אפי קפיטל נדל"ן הודיעה על התקשורת עם חברת ביטוח מקומית הסכם מימון לרכישת קרקע בלוד בה החברה זכתה במכרז של רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון בחודש אפריל האחרון אשר נמצא בשכונת נופי בן שמן שבלוד. השטח הכולל של הקרקע הוא כ־8,476 מ"ר והחברה תשלם 119 מלש"ח בתוספת מע"מ ובונסף 60 מלש"ח הוצאות פיתוח.

הסכם המימון והליווי כולל עד כ־499 מלש"ח כאשר המלווה תעמיד מסגרת אשראי בסך כולל של עד כ־145 מלש"ח לתקופה של 24 חודשים וכן הלוואת מע"מ לגישור לטובת מימון המקרקעין. 

לקרקע קיימת תב"ע מאושרת לפיה ייבנו 3 בנייני מגורים בני 18-29 קומות ושטחי מסחר אשר בסה"כ כוללים זכויות לבניית כ־296 יח"ד ו־960 מ"ר מסחר.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלנכסים ובנייןרוטשטיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...