יוסי אברהמי נבחרה להקים פרויקט פינוי בינוי ביפו בהיקף 273 דירות

בפרויקט במתחם יפת ייהרסו 84 יח"ד בשבעה מבני שיכון ישנים וייבנו במקומם 5 בניינים חדשים. החברה נבחרה על ידי יותר מ- 95% מהדיירים

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם יפת יוסי אברהמי (קרדיט: סנפשוט)הדמיית מתחם יפת יוסי אברהמי (קרדיט: סנפשוט)

קבוצת יוסי אברהמי נבחרה להקים פרויקט פינוי בינוי במתחם יפת בתל אביב-יפו. הפרויקט הוא בשטח של כ-16 דונם בשכונת יפו ג', ברחוב יפת 185-197 בתל אביב-יפו, ובמסגרתו ייהרסו 84 יח"ד בשבעה מבני שיכון ישנים. המתחם יכלול 273 יחידות דיור חדשות ב-5 בניינים בני 8 קומות מעל חזית מסחרית ושטחי תעסוקה בשטח של כ- 800 מ"ר, וכן מגדל מגורים בן 18 קומות בשטח כולל של כ- 38,000 מ"ר. על תכנון הפרוייקט אמון האדריכל גידי בר אוריין.

החברה נבחרה ברוב קולות על ידי יותר מ- 95% מהדיירים באמצעות מכרז שפורסם על ידי חברת עזרה וביצרון.

בעלי הדירות הוותיקים יקבלו דירות חדשות הכוללות בין היתר תוספת בנייה לדירה הקיימת בשטח של 40 מ"ר, מרפסת שמש בשטח 12 מ"ר, חניה תת קרקעית לכל דירה ומחסן.

לדברי יוסי אברהמי , יו"ר ובעלים קבוצת יוסי אברהמי: "אנו מודים לדיירים על האמון שנתנו בנו ורואים בכך הכרה ביכולותיה של חברת יוסי אברהמי לייזום, לבצע ולנהל פרויקטים מורכבים בהתחדשות עירונית. אני מאמין שנכון להיום, ההתחדשות העירונית היא הפתרון לבעיית היצע הדירות הנמוך, לבעיית הבניינים המסוכנים שמטים ליפול והיא המפתח לחידוש סביבת החיים בשכונות הותיקות. מתחם יפת הוא מתחם הממוקם במיקום אסטרטגי ונחשק, בסמוך לחוף הים ועם נגישות גבוהה לכל חלקי תל אביב ואין לי ספק שהדירות במתחם ובאזור כולו ישביחו את עצמן במהירות. מדובר בהמשך ישיר להתפתחות קבוצת יוסי אברהמי כחברה יזמית מובילה בעיר תל אביב ולהתפתחות חטיבת ההתחדשות העירונית בחברה".

לדברי אלי גינזברג, מנכ"ל חברת "עזרה ובצרון": "העובדה ש-27 חברות התמודדו והציעו לדיירים תמורות משמעותיות, מוכיחה כמה המודל הזה נותן מענה לכל הצדדים: לבעלי הדירות, ליזמים ולעיר".  גינזברג הוסיף, כי "מדובר במודל ייחודי בכך שהוא מיטיב עם כל הצדדים. מחד, הוא מאפשר לתושבים הליך בטוח והוגן בליווי גורם בלתי תלוי הפועל ללא מטרות רווח, ומאידך, הוא מייצר וודאות ובטחון ליזם. במקום שהיזם יישא בכל עלויות התכנון ובכל הסיכון, העירייה מובילה תהליך תכנון, יחד עם הדיירים, והיזם יודע בדיוק לאן הוא נכנס ומה הוא מקבל. ולא פחות חשוב, העיר מתחדשת".

מדובר בפרויקט פינוי בינוי נוסף שבו זוכה קבוצת יוסי אברהמי במסגרת המודל החדש של עיריית תל אביב-יפו לקידום התחדשות עירונית , של עזרה ובצרון. בשנה שעברה זכתה הקבוצה במכרז דומה בשכונת נווה אליעזר בעיר להקמת 315 יחידות דיור בו קיבלה את תמיכת 98% מדיירי המתחם - שבחרו בה. כמו כן, חטיבת ההתחדשות העירונית של קבוצת יוסי אברהמי פועלת לקידום מספר מתחמי ענק במסגרת פינוי בינויבהיקף של כאלפי יח"ד ברחבי הארץ.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתיוסי אברהמיפינוי בינוי קבוצת יוסי אברהמימתחם יפת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...