הושקה האקדמיה לדור העובדים הבא של מקצועות הבנייה

הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, של התאחדות הקבלנים בוני הארץ והתאחדות קבלני השיפוצים, הקימו אקדמיה למקצועות הבנייה. בפיילוט יוכשרו עובדי שיפוצים ולאחר מכן עובדים ממקצועות נוספים

שיתוף הכתבה

הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, של התאחדות הקבלנים בוני הארץ וההסתדרות הכללית עם התאחדות קבלני השיפוצים, מקימות אקדמיה למקצועות הבניה שתכשיר את דור העובדים והמנהלים הבא של הענף ללא עלות. היום (ג', 14.6) הושק פיילוט ראשון. הגוף המשותף ייקרא "האקדמיה למקצועות הבניין, התשתית והשיפוצים".

בפיילוט יוכשרו עשרות עובדים בתחום השיפוצים, ולאחריו צפויה האקדמיה להפעיל הכשרות במגוון רחב מאוד של מקצועות הבניה וניהול בנייה. מטרת האקדמיה להניע עבודה ישראלית שחסרה בענף הבניין.

כנס השקת האקדמיה נערך במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, סגן שרת הכלכלה יאיר גולן, מנכ"לים ובכירי משרד הבינוי והשיכון ואנשי זרוע העבודה במשרד הכלכלה. כמו כן הושקו שלוש כיתות וסדנאות ייעודיות בדרום, במרכז ובצפון הארץ . אלו ישלבו תלמידים שיזכו לסבסוד לימודים מלא וילוו על ידי מערך השמה בענף הבניין.

באקדמיה מודיעים כי בשלב הראשון מדובר באוכלוסיות מחוסרות עבודה, כולל שילוב של אוכלוסייה כללית, חרדית ובני מיעוטים. שלב זה הוא חלק מתוכנית תלת שלבית שיזמו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, ראול סרוגו, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב, יו"ר הסתדרות הבניין והתעשיות הנלוות וסגן יו"ר הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה יצחק מויאל. את הפעלתה יוביל מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה משה בן זקן בגיבוי ותיאום עם משרד הבינוי והשיכון וזרוע העבודה. לצורך כתיבת תכנית הפעלת האקדמיה גויס מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר, חגי רזניק.

השבוע חתמו התאחדות הקבלנים בוני הארץ והסתדרות קבלנות השיפוצים על הסכם קיבוצי חדש עם התסדרות עובדי הבניין, שלפיו יעלה שכר המינימום של העובדים. בין היתר הוזכר כי הועובדים יישלוח להכשרות מקצועיות ובנושא בטיחות וכך יוכלו להתקדם בדרגות ובתוך כך בשכר. ההכשרות יבוצעו על ידי האקדמיה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןראול סרוגוערן סיבחגי רזניקיצחק מויאלהתאחדות בוני הארץהקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייהאקדמיה למקצועות הבנייהמשה בן זקן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...