ועדת הכלכלה אישרה הקמת ועדת משנה לבחינת שוק השכירות למגורים

בראש ועדת המשנה יעמוד ח"כ יבגני סובה; ההצבעה להקמת הוועדה ולעומד בראשה יבגני סובה עברה פה אחד; "שוק השכירות בישראל הוא שוק פרוע אשר דורש מעקב צמוד" אמר ח"כ סובה

שיתוף הכתבה
ח"כ יבגני סובה, מתוך הדיון בוועדת הכלכלה (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת) ח"כ יבגני סובה, מתוך הדיון בוועדת הכלכלה (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

ועדת הכלכלה בכנסת אישרה היום (ב'), הקמת ועדת משנה לבחינת שוק השכירות למגורים בישראל בראשה ישב ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו), חבר ועדת הכלכלה. יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) הציג את הנושא ואמר: "אנחנו מתחילים דיון קטן, טוב וחשוב בו אנחנו מקימים את ועדת המשנה לבחינת מצבם של שוכרי הדירות בישראל". ההצבעה להקמת הוועדה ולעומד בראשה יבגני סובה עברה פה אחד.

ח"כ סובה אמר לאחר ההצבעה: "ועדת הכלכלה היא ועדה מאוד עמוסה. אני מודה לך (פונה ליו"ר הוועדה מיכאל ביטון) על הזכות שהענקת לעמוד בראש ועדת משנה בנושא כל כך חשוב ובוער. כאחד שמכיר את הסוגיה ועוסק בנושא לא מעט גם לפני שנבחרתי לכנסת. שוק השכירות בישראל הוא שוק פרוע אשר דורש מעקב צמוד.

אני מאחל לוועדה שתהיה מוצלחת ותסיק את המסקנות הנדרשות וביחד, בוועדת הכלכלה נוכל להציג את זה לממשלה ולמקבלי ההחלטות ברשות המבצעת על מנת שנוכל להקל על הזוגות הצעירים. אני מכיר את התחושה שלקראת סוף חוזה וכל השאלות המדאיגות שעולות מכך, אנחנו צריכים לטפל בזה והוועדה תעשה זאת".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ממוסדתשכירותועדת הכלכלהח"כ מיכאל ביטוןמיכאל ביטוןח"כ יבגני סובהיבגני סובה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...