קרקע ל־324 יח"ד במחיר מטרה בטבריה שווקה עבור כ־43.6 מיליון שקלים

מש: רשות מקרקעי ישראל תכניס סכום כולל הוצאות פיתוח של כ־43.6 מיליון שקלים; בסך הכל הוגשו 19 הצעות על שלושת המתחמים במכרז; הוצאות הפיתוח במתחם השלישי גבוהות במעט מערך ההצעה הזוכה

שיתוף הכתבה
טבריה, שאטרסטוק טבריה, שאטרסטוק

רשות מקרקעי ישראל שיווקה בהצלחה מכרז במסגרת תוכנית מחיר מטרה הכולל 324 יח"ד בשלושה מתחמים בשכונת המושבה שבטבריה. סכום ההצעות שזכו יחד עם הוצאות הפיתוח עומד על כ־43.6 מיליון שקלים. המכרז פורסם בחודש אוגוסט האחרון ולאחר מספר דחיות נפתח בחודש אפריל האחרון עד לנעילתו בסוף חודש מאי.

במתחם הראשון והגדול ביותר זכתה אונו הנדסה עם הצעה על סך של כ־12.2 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח במתחם זה עומדות על כ־10.5 מיליון שקלים. זהו המתחם הגדול מבין שלושת המתחמים במכרז והוא כולל 162 יח"ד ושטח של כ־16.8 דונם. ההצעה הזוכה, גדולה ביותר מ־5 מיליון שקלים לעומת ההצעה השנייה בגודלה.

במתחם השני זכתה ע.ע.אבו ראס חברה לבניין ופיתוח עם הצעה עך סך של כ־6.8 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח במתחם עומדות על כ־6 מיליון שקלים. במתחם צפויות להיבנות 90 יח"ד ושטחו הוא כ־10.9 דונם. זהו המתחם שזכה למספר ההצעות הגדול ביותר במכרז הזה עם 9 הצעות.

במתחם השלישי זכתה א.ש.מ שיכון ויזמות עם הצעה על סך של כ־4 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח במתחם זה עומדות על כ־4.1 מיליון שקלים, סכום הגבוהה במעט מסכום ההצעה הזוכה. במתחם צפויות להיבנות 72 יח"ד ושטחו הוא כ־4.4 דונם. המתחם זכה ל – 4 הצעות בסך הכל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טבריהמחיר מטרהרשות מקרקעי ישראלמכרז מחיר מטרהמכרז רמ"ירמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...