רמת גן: פרויקט נוסף לרוזיו – תבנה 26 יח"ד בהיקף של כ-54 מיליון שקל

במסגרת פינוי-בינוי בשכונת חרוזים ייהרסו 8 דירות ובמקומן ייבנה בניין בן 10 קומות בשטח של 2,000 מ"ר הכולל שתי קומות חנייה תת קרקעיות ● הפרויקט מצטרף לפרויקטים אחרים שמבצעת הקבוצה בעיר, בהיקף של כ-450 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
פרויקט אסף 17 - הדמיה: איוולב מדיהפרויקט אסף 17 - הדמיה: איוולב מדיה

קבוצת רוזיו זכתה בפרויקט פינוי נוסף נוסף ברמת גן – שממוקם ברחוב אסף 17 בשכונת חרוזים המבוקשת. במסגרת הפרויקט שהיקפו נאמד ב-54 מיליון שקל ייהרס בניין בן שתי קומות ובמקומו ייבנה בניין בן 10 קומות ובו 26 יחידות דיור בוטיק בשטח של 2,000 מ"ר.

פרויקט אסף 17 מצטרף לפרויקטים משמעותיים נוספים שמבצעת קבוצת רוזיו ברמת גן, בשכונות הגפן ובנחלת גנים הפופולאריות, בהיקף של כ-450 מיליון שקל.

תמהיל הפרויקט כולל דירות בנות 4,3,2 חדרים בשטחים של 90-50 מ"ר עם מרפסות בשטח של 12 מ"ר. כמו כן, בבניין יהיו שתי קומות חנייה תת-קרקעיות בשטח של 400 מ"ר. הפרויקט כולל את הריסתו של הבניין הקיים במקום – בן שתי קומות על עמודים שנבנה בשנות החמישים של המאה הקודמת ובו 8 דירות.

שכונת חרוזים הסמוכה לפארק הירקון היא מהשכונות המבוקשות והאטרקטיביות של רמת גן. השכונה מוקפת ריאות ירוקות, שקטה ואינטימית, אך גם קרובה מאוד לאזור המשרדים והתעסוקה של הבורסה ברמת גן ולעיר תל אביב שנמצאת מעבר לגשר ההלכה, במרחק של כ-5 דקות הליכה.

מבחינת נגישות, השכונה גובלת ברחוב אבא הלל המרושת בתחבורה ציבורית וכן קרובה ליציאה לכביש 4 ונתיבי איילון. הקו האדום של הרכבת הקלה יעבור בסמוך לשכונה. בסמוך לשכונה אמורה להיפתח במרחק 10 דקות הליכה תחנה של הקו האדום, שתהפוך את הנסיעה למרכז תל אביב למהירה וקלה. בנוסף, אחד מקווי הרכבת התת-קרקעית שאמורה להיבנות בגוש דן אמור לעבור בדרך נמיר, עם תחנה במרחק של כרבע שעת הליכה מהשכונה.

קבוצת רוזיו בבעלות האחים יניב ויובל רוזיו פועלת בשוק הנדל"ן למעלה מ-20 שנים בייזום פרויקטים מובילים בתחום ההתחדשות העירונית, פרויקטים של תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה ובפיתוח של מתחמי פינוי-בינוי באזור תל אביב והמרכז. הקבוצה הובילה לאורך השנים עשרות פרויקטים יוקרתיים, בהם:  בן עטר 21, מוהליבר 29, יהודה הלוי 2, אחד העם 110 ופרויקט פינוי בינוי בפריים פריים לוקיישן.

יובל רוזיו, מבעלי קבוצת רוזיו , מסר: "אנו מודים לדיירים על הבחירה בנו כחברה היזמית של הפרויקט, המבטאת את אסטרטגיית הקבוצה של איתור הזדמנויות באזורי ביקוש. פרויקט אסף 17 הנמצא בלב שכונת חרוזים השקטה והמבוקשת, מציע  חיי קהילה ואינטימיות אך גם קרבה למוקדי תעסוקה מרכזי, צירי תנועה ותחבורה ראשיים וקרבה לפארק הירקון ולתל אביב".  

 

 

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמת גןקבוצת רוזיופינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...