רמ"י מפרסמת מכרזים לבניית 73 יח"ד בדרום

בערד פורסם מכרז דיור במחיר מטרה לבניית 36 יח"ד, ובאופקים – מכרז לבניית 37 יח"ד ● בנוסף מפרסמת רשות מקרקעי ישראל מכרזים מקוונים לארבעה מגרשים למסחר באיו"ש

שיתוף הכתבה
ערד (שאטרסטוק)ערד (שאטרסטוק)

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] פרסמה היום מכרזים פומביים לבניית יחידות דיור וחכירת מגרשים למסחר.

המכרז הראשון, שפורסם בשיתוף עם עיריית אופקים, הוא מכרז לבניית 37 יח"ד ברחוב רמב"ם בעיר. המכרז הוא חלק מתוכנית  ' התחדשות עירונית בשכונת רמב"ם – אופקים', הכוללת שטח בגודל של כ-33 דונם, בין הרחובות יהדות דרום אפריקה ורח' ז'בוטינסקי ורח' הרצל שהינו ציר תנועה ראשי החוצה את אופקים ומרכז לאורכו את הפעילות המסחרית בעיר. בחלק המערבי תהיה בנייה עד גובה של 5 קומות, כדי לשמור על אופייה של השכונה, תוך מתן דגש על מסחר במרחב העירוני בזכות קולונדה מוצלת רצופת מסחר בקומת הקרקע. בחלק המזרחי ייבנו בניינים נמוכי קומה בגובה 3-4 קומות, ושטח ציבורי פתוח שישרת את כלל תושבי השכונה.

המתחם המוצע במכרז כולל 5750 מ"ר ומיועד ל-37 יח"ד בבנייה רוויה. הוצאות הפיתוח כ-5.8 מיליון שקל.

המועד האחרון להגשת הצעות הוא 15.8.22 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

לפרטים

המכרז השני, שפורסם בשיתוף משרד הבינוי והשיכון , הוא מכרז לבניית 36 יח"ד במתחם בשכונת הראשונים בעיר – 23 יח"ד במחיר מטרה ו-13 בשוק החופשי.  סך הוצאות הפיתוח כ-1.75 מיליון שקל.

המכרז הוא חלק מתכנית  "שכונת ראשונים – ערד" הכוללת שטח בגודל של כ-111 דונם, שמטרתה לשקם את השכונה ההיסטורית בערד ולהחזירה לחיים עירוניים פעילים תוך שמירת הזיכרון הייחודי שלה. בשכונה יקומו כ-500 יח"ד בבניינים בגובה 5-10 קומות, בנייני ציבור ומסחר, שיקום הכיכר הקיימת וקשירתה אל הנוף בעזרת מערכת שבילים להולכי רגל וכיכר נוספת המשקיפה אל הנוף הנפתח עם מרכז מסחרי שימשוך אליו חיי קהילה פעילים.

המועד האחרון להגשת הצעות הוא 25.7.22 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

לפרטים

מכרזי מגרשים למסחר

רמ"י והממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש באיו"ש מפרסמים מכרז מקוון לקבלת זכויות חכירה ב-3 מגרשים למסחר בקרני שומרון.

המכרז הוא חלק מתכנית  בקרני שומרון הכוללת שטח בגודל של כ-70 דונם המסדירה את תיחום שטח הפיתוח ומשנה את ייעודי הקרקע מאזור חקלאי לאזורי מסחר, תיירות ומבנים ומוסדות ציבור, דרכים ושצ"פ.

המועד האחרון להגשת הצעות הוא 19.9.22 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

לפרטים

בנוסף, רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] והממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש באיו"ש מפרסמים מכרז מקוון להתקשרות בחוזה לקבלת זכויות חכירה במגרש מספר 11/1 בשטח של 378 מ"ר למסחר משרדים (תחנת מוניות) במעלה אדומים.

המכרז הוא חלק מתוכנית  במעלה אדומים שמטרתה הפיכת שטח ציבורי פתוח לאזור מסחרי כולל בניית כבישים ושבילים להולכי רגל.

המועד האחרון להגשת הצעות הוא 19.9.22 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

לפרטים

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןעיריית אופקיםהממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש באזור יהודה ושומרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...