דניה סיבוס תקים 114 יח"ד בקריית ביאליק תמורת כ־81 מיליון שקלים בפרויקט של אפריקה ישראל מגורים וחברה נוספת

פרויקט שמוחזק שווה בשווה ביחד עם שותף מהווה שלב ב' במתחם 'חלומות וסביונים'; החברה הקבלנית תקים בניין מגורים בן 25 קומות בשטח כולל של כ־17 אלף מ"ר במסגרת שלב ב' במתחם

שיתוף הכתבה
מיכה קליין מנכ"ל אפריקה ישראל (דרור סיתהכל) מיכה קליין מנכ"ל אפריקה ישראל (דרור סיתהכל)

אפריקה ישראל מגורים הודיעה לבורסה בת"א על התקשרות בהסכם לביצוע עבודות קבלנות עם דניה סיבוס בפרויקט חלומות סביונים. הפרויקט שמוחזק שווה בשווה ביחד עם שותף מהווה שלב ב' במתחם 'חלומות וסביונים' בקריית ביאליק ובמסגרתו יוקמו 114 יח"ד בבניין מגורים יחיד בן 25 קומות ובשטח כולל של כ־17 אלף מ"ר. הבניין יוקם מעל לחניון תת קרקעי קיים המשרת את שני השלבים במתחם.

בתמורה לשירותיה, דניה סיבוס תקבל כ־81 מיליון שקלים בסך הכל כאשר כל אחת מהשותפות תשלם מחצית מהסכום בהתאם לחלקיה השווים בשותפות. מדובר בתמורה סופית עם כל המשתמע על כך ובעם השינויים האפשריים בעלויות היכולים לקרות. במידה ויהיה שינוי בקשר עם הסכם הקבלנות ובכלל זאת בתמורת הסכם הקבלנות בשיעור העולה על 5% הנושא יובא לבחינתה של ועדת ביקורת.

תמורת הסכם הקבלנות תשולם בהתאם להתקדמות העבודות, בכפוף לאישור המפקח על הבניה ותהיה צמודה למדד תשומות הבניה למגורים בגין חודש ינואר 2022 ,שפורסם ביום 15.02.2022. בהתאם להוראות הסכם הקבלנות, דניה סיבוס תשלים את העבודות הנדרשות בקשר עם הפרויקט יחד עם אכלוס הדיירים, תוך 27 חודשים ממועד קבלת צו התחלת עבודות כולל התארגנות. לתקופות כאמור, תתווסף תקופת אורכה בת שלושה חודשים.

בנימוקים לבחירה בחברה שנמצאת בבעלות בעלת השליטה באפריקה ישראל צוין שבשלב ראשון פנה השותף לקבלן אשר ביצע את שלב א' במתחם "חלומות וסביונים", אשר הציע כהצעה סופית, שהתמורה תעמוד על כ - 85 מיליון ש"ח. לאור הערכת השותף כי התמורה הנ"ל גבוהה מתנאי השוק, הוא פנה לקבלת הצעות נוספות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דניה סיבוסאפריקה ישראלקריית ביאליקתמורה הסכם קבלנוהסכם קבלנותחלומות סביונים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...