קבוצת חג'ג' מסכמת רבעון עם רווח גולמי של 28 מיליון שקל – ופונה לגיוס אג"ח

ההון העצמי של החברה עומד על כ-946 מיליון שקל – לפי פרסומיה לשוק ההון ● הרווח הגולמי הצפוי מפרויקטים שטרם הסתיימו מוערך ב-4 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
צחי ועידו חג'ג' - צילום: שי תמירצחי ועידו חג'ג' - צילום: שי תמיר

קבוצת חג'ג' פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2022, מהם עולה כי הרווח הגולמי של הקבוצה עלה ל-28 מיליון שקל, שהם 42% מהכנסות הקבוצה. ההון העצמי של קבוצת חג'ג' עומד כיום על 946 מיליון שקל.

אתמול ירדה מהפרק רכישתם של המפעלים הפטרוכימיים על ידי החברה, לאחר שמו"מ בין מחזיקי האג"ח של הפטרוכימיים לבין האחים חג'ג' התפוצץ, וסעיף ההצבעה על הצעת חג'ג' נדל"ן הורד מסדר היום של אסיפת מחזיקי האג"ח.

קבוצת חג'ג' הודיעה כי בכוונתה לבחון גיוס  אג"ח לא המירות למניות (סדרה י"ב). סדרת האג"ח צפויות להיות מובטחות בין היתר על ידי שעבוד קבוע בגין הלוואת הבעלים בפרויקט סומייל בתל אביב. ההיקף הכספי בגיוס טרם נקבע.

במסגרת תהליך הגיוס, פרסמה קבוצת חג'ג' מצגת לשוק ההון על בסיס דוחות הרבעון הראשון, במסגרתה דווח כי ההון העצמי של למועד הדוח עמד על כ-946 מיליון שקל ויחס הון עצמי למאזן לאותו מועד עמד על כ- 40%.

הרווח הגולמי הצפוי מהפרויקטים בצבר החברה מוערך בכ-4 מיליארד שקל, כשחלקה של החברה הוא 2.7 מיליארד שקל, מהם הוכרו עד כה 0.3 מיליארד שקל בלבד.  

נתונים אלה אינם כוללים רווחים מפרויקטים מהותיים של החברה, בהם איינשטיין 35, לודוויפול, פרדס דקא, מנדרין והמרינה.

לפי דיווחי החברה, שיעור הרווח הגולמי של החברה בשלוש השנים האחרונות (לרבות הדוח הנוכחי) הוא מעל 43%, שיעור רווח גולמי שנחשב לחריג בענף.

קבוצת חג'ג' נכללת במדד ת"א 125 ות"א 90 ונחשבת לאחת בהחברות הבולטות בתחום הייזום ככלל ובתל אביב בפרט.   

בפרויקטים של החברה שטרם הסתיימו יש כיום כ- 4,500 יחידות דיור (לא כולל הפרויקט ברחוב איינשטיין 35) מהן כ-3,570 יחידות בתל אביב-יפו (חלק החברה כ 2,680 יח"ד); וכ-211 אלף מ"ר בנכסים מניבים, מהם 94 אלף חלקה של החברה, ובשיתוף הפעולה של קבוצת חג'ג' עם חברת סלינה יש 667 חדרים, כשהתזרים הצפוי משיתוף הפעולה עומד על כ-19 מיליון שקל בשנה. קבוצת חג'ג' התקשרה בהסכם מכר לרכישת שטח של 91 דונם להקמת מלון בירדן ההררי.

בשנתיים וחצי האחרונות ביצעה הקבוצה רכישות משמעותיות, בין היתר מגרשים 3 ו-5 בשכונת בבלי בתל אביב בסך כולל של כ- 378 מיליון שקל, רכישת מגרש סומייל 121 בסך של כ- 173 מיליון שקל, רכישות מתחם לודוויפול בעלות של כ- 254 מיליון שקל ולאחרונה רכישת 14 דונם במתחם מנדרין, בסך של כ-392 מיליון שקל.

בנוגע לפרויקט "אינפיניטי" אשר הלוואת הבעלים בו תשמש כבטוחה להנפקת סדרת האג"ח החדשה, דווח כי בפרויקט שני בניינים, האחד בן 50 קומות והשני בן 8 קומות – ובסך הכול 273 יחידות דיור, מהן נותרו לשיווק רק 91 יחידות.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'צחי חג'ג'עידו חג'ג'גיוס הוןדוחות כספיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...