רבוע כחול נדל"ן רוכשת 24 קומות בפרויקט גלובל טאוורס פ"ת ב-377 מיליון שקל

במקרה שלא תאושר התכנית שיזם המוכר לתוספת שתי קומות תרכוש החברה 22 קומות משרדים בבניין. במקרה זה תשלם החברה 347 מיליון שקל

שיתוף הכתבה

רבוע כחול נדל"ן, בשליטת בן משה מרדכי, ובניהול מיקי זיסמן, הודיעה היום לבורסה כי רכשה 24 קומות משרדים בפרויקט "גלובל טאוורס " בפתח תקוה. הקומות מהוות כ- 37,000 מ"ר (ברוטו) ו-161 מקומות חניה בקומת חניון אחת. יזמי הפרויקט הם קבוצת מגדלי ישראל וס.ע.ן זהב יזמות ובנייה הפועלת בייזום, תכנון, בניה ושיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב ומגורים המוצעים להשכרה ומכירה תחת קורת גג אחת.

במקרה שלא תאושר התכנית שיזם המוכר, המאפשרת, בין היתר, תוספות קומות משרדים 29 ו-30 לבניין ויתקבל היתר נוסף לצורך כך בתוך 36 חודשים ממועד חתימת ההסכם, במקום 24 קומות, תרכוש החברה 22 קומות משרדים בבניין (כ- 34,000 מ"ר ברוטו) בהתאם להיתר הראשוני שקידם המוכר ובהתאם לתנאים המתלים הבאים:

 (1) קבלת היתר לבניית הבניין הכולל 28 קומות משרדים מעל קומת מסחר וקומות מרתף ("ההיתר ההראשוני").; (2) ייחתם בין המוכר לבין הבנק המלווה הסכם הליווי וייפתח חשבון ליווי פעיל לפרויקט לאחר שיתקיימו התנאים המקדמיים מושא הסכם הליווי. המועד הקובע להתקיימות התנאים המתלים הוא 6 חודשים ממועד חתימת ההסכם.

אם לא יתקיימו התנאים במועד, תהיה החברה רשאית לבטל את ההסכם בתוך 14 ימי עסקים. אם לא תבטל, יוארך המועד לתקופות נוספות בנות תשעים  יום כל אחת, שבסיומן של כל אחת מהן תהיה רשאית החברה לבטל את ההסכם, בהתאמה ובשינויים המחויבים.

בתמורה לנכס תשלם החברה למוכר כ-377 מיליון שקל בתוספת הפרשי הצמדה ובתוספת מע"מ אך אם לא תתקיים העסקה המשלימה (קומות משרדים 29 ו- 30) , סכום התמורה יעודכן לסך של כ-347 מיליון שקל בתוספת הפרשי הצמדה בתוספת מע"מ. במועד חתימת ההסכם ישולמו דמי רצינות על סף 7,500,000 שקל בהמחאה בנקאית לפקודת המוכר, שתוחזק אצל נאמן בנאמנות עד להתקיימות התנאים המתלים ותשלום התשלום הראשון על חשבון התמורה.

התמורה תשולם במספר תשלומים - הראשון שבהם 7 ימי עסקים לאחר הודעת המוכר על התקיימות התנאים המתלים, בשיעור של 15% מהתמורה, והאחרון שבהם 14 ימים לפני מועד המסירה הצפוי של הממכר או לפני מועד המסירה בפועל של הממכר, המוקדם מבין השניים.

בגין רכישת הנכס צפויה החברה לשלם מס רכישה והוצאות עסקה נלוות בסך של כ-26 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גלובל טאוורסרבוע כחול נדל"ןבן משה מרדכי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...