באר שבע: החל שיווק הבניין השלישי בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים"

הבניין המתוכנן יהיה בן 14 קומות ויכלול 52 יח"ד ● במכירה המוקדמת שערכה החברה נמכרו 25 דירות בהיקף של 40 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
פרויקט צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע, הדמיה: 3Dvision (מוקטן)פרויקט צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע, הדמיה: 3Dvision (מוקטן)

נפתח לשיווק המגדל השלישי בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" שבונה חברת צרפתי שמעון בשכונת נאות הדרים בבאר שבע. הבניין יכלול 52 יח"ד ב-14 קומות בתמהיל מגוון: דירות 3 חדרים מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 1.35 מיליון שקל, דירות 4 חדרים במחיר של החל מ- 1.59 מיליון שקל ודירות 5 חדרים במחיר של החל מ- 1.72 מיליון שקל. הבניין יכלול גם שני פנטהאוזים בני 5 חדרים כל אחד בקומה ה- 14, בשטח של כ-140 מ"ר ועם מרפסת בשטח של כ-125 מ"ר, במחיר של החל מ- 2.44 מיליון שקל.

מהחברה נמסר כי במסגרת המכירה המוקדמת נמכרו כ- 25 דירות בבניין השלישי בהיקף כספי של כ- 40 מיליון שקל בתוך חודשיים בלבד.

שכונת נאות הדרים ממוקמת בצידה הדרום מזרחי של באר שבע, בסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, כביש 6 והיציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר וכן יציאה קלה לעיר הבה"דים. השכונה מתפרסת על פני כ-170 דונם והיא עתידה להכיל כ-1,200 משפחות. השכונה צפויה להתפתח באופן מאסיבי בשנים הקרובות. התוכנית כוללת הקמת טיילת עם מקומות ישיבה על גדות נחל באר שבע, מסלולי אופניים, גינות שעשועים ושבילי הליכה. השכונה גם תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז מסחרי לרווח דיירי השכונה ועוד.

לדברי אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברה: "בשנתיים האחרונות, בעקבות תקופת הקורונה שעברנו, התחדדו שני רצונות עיקריים שמגיעים מצד הרוכשים: הראשון הוא הצורך במרחב ביתי גדול יותר והשני הוא הצורך בגינה או במרפסת גדולה. הפרויקט בנאות הדרים עונה על הצרכים האלה. ראשית, הדירות בפרויקט גדולות במיוחד, כך למשל דירת 5 חדרים היא בשטח של כ- 136 מ"ר. שנית, לכל הדירות בפרויקט יש מרפסות גן – מדובר במרפסת בשטח של כ- 25 מ"ר, שחציה עם הכנה לגינון, קונספט ה"גינפסת" הוא קונספט חדשני בעיר באר שבע ואנו גאים להביא את בשורת הגינות התלויות לבירת הדרום. הגינפסת מוסיפה לחוויית המגורים אלמנטים של טבע, אוויר נקי ומראה ייחודי בנוף האורבני".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:באר שבעצרפתי שמעוןנאות הדרים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...