מתחם מגורים חדש: 372 יח"ד ב־10 בניינים בשכונת סנהדריה בירושלים, הוועדה המחוזית תדון היום בהפקדת התוכנית

שטח התוכנית הכולל עומד על כ־18.2 דונם כאשר המגורים משתרעים על כ־36 אלף מ"ר, מבני הציבור על כ–2,000 מ"ר, מסחר כ־1,500 ותעסוקה בשטח של כ־6,000 מ"ר

שיתוף הכתבה
ירושלים (שאטרסטוק) ירושלים (שאטרסטוק)

הוועדה המחוזית בירושלים תדון היום בהפקדת תוכנית מתחם סנהדריה המורחבת. במסגרת התוכנית, יוקם מתחם מגורים בשכונת סנהדריה, הכולל 10 בנייני מגורים ובהם כ-372 יח"ד וכן מסחר וגני-ילדים, ולצידם מבנים נוספים לצרכי ציבור ולמסחר ותעסוקה לשרות תושבי המתחם.

בשטח התוכנית המוצעת קיימת תוכנית ישנה מאושרת מס' מב/4520 (משנת 1999),אשר נועדה לאפשר את בנייתו של מתחם מגורים בשם "קרית מאור חיים" בשוליה הצפוניים של שכונת סנהדריה המורחבת. תוכנית זו הציעה בנייה של 4 בנייני מגורים טוריים, בני שלוש כניסות כל אחד, הכוללים בסה"כ 150 יח"ד בשילוב שטחי מסחר, תוך שהיא לוקחת בחשבון את התכנון הקודם של כביש 22 אשר תוכנן מצפון ובסמוך למתחם המגורים.

מטרתה של תוכנית מוצעת זו היא לעדכן את התוכנית הנ"ל באופן שיאפשר לנצל טוב יותר את הקרקע בהתאם לעקרונות התכנון העדכניים, ולהגדיל את כמות יח"ד ל-372 יחידות, ובתאמה גם להגדיל את היקף המוסדות הציבוריים הנדרשים ע"פ פרוגרמת עיריית ירושלים. הגדלה זאת מתוכננת על-ידי הגבהת הבניינים והתאמתם באופן טוב יותר לטופוגרפיה המשופעת של האתר, תוך התחשבות בשינוי התוואי שנעשה בתכנונו של כביש 22. תוכנית זו תואמה עם גורמי התכנון בעיריית ירושלים ובלשכת התכנון המחוזית וזכתה בברכת הדרך.

שטח התוכנית הכולל עומד על כ־18.2 דונם כאשר המגורים משתרעים על כ־36 אלף מ"ר, מבני הציבור על כ–2,000 מ"ר, מסחר כ־1,500 ותעסוקה בשטח של כ־6 אלף מ"ר. זמן משוער למימוש התוכנית הוא 10 שנים מיום אישורה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ירושליםהוועדה המחוזית ירושליםשכונת סנהדריה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...