דוחות חיוביים לאפי נכסים: גידול של 49% ברווח המיוחס לבעלים הרבעון

הרווח המיוחס לבעלים הסתכם בכ-74.3 מיליון שקל לעומת רווח של 50 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. לדברי אבי ברזילי, מנכ"ל החברה: "עם התפוגגות מגפת הקורונה אנחנו עדים לחזרה לשגרה בפעילות הקניונים של החברה ועלייה בפדיונות ביחס לשנת 2019"

שיתוף הכתבה
 אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים (אירנה קוסטינסקי) אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים (אירנה קוסטינסקי)

אפי נכסים מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 0222. על פי דיווחיה, הרווח המיוחס לבעלים הסתכם בכ-74.3 מיליון שקל לעומת רווח של 50 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. מדובר בגידול של כ-49%.

חלק החברה בהכנסות משכירות וניהול נכס בניכוי הוצאות  (NOI) הסתכם ברבעון הראשון של השנה  בכ- 144 מיליון שקל לעומת כ-132.5 מיליון שקל אשתקד, גידול של 9%. הגידול נובע בעיקר משיפור בביצועי הקניונים על רקע היחלשות השפעת מגפת הקורונה עם השלמת פרויקטים במהלך 2021 שהשפעתם החלה להתבטא השנה. העלייה קוזזה בחלקה עקב השחיקה החריפה של שער האירו ביחס לשנה שעברה. החברה מעריכה שלאחר השלמת כמה פרויקטים צפוי ה- NOI להגיע לקצב שנתי של כ-660 מיליון שקל. החברה מקימה בימים אלה כמה פרויקטים שעם השלמתם צפוי קצב ה- NOI השנתי להגיע ל-959 מיליוני שקלים, להערכתה.

הרווח הנקי בתוספת דיווידנדים מהשקעות, פחת והפחתות (FFO) ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ- 75 מיליון שקל לעומת כ-60 מיליון שקל בשנה שעברה, גידול של כ- 24%. הקצב השנתי של ה-FFO עומד על כ- 307 מיליון שקלים. החברה מעריכה שעם השלמת האכלוס של כמה פרויקטים שהסתיימו לאחרונה (וטרם הניבו באופן מלא ברבעון הראשון של השנה) צפוי ה- FFO להגיע לקצב שנתי של כ- 372 מיליון שקלים. עם השלמתם של הפרויקטים שהחברה מקימה בימים אלה צפוי ה- FFO להגיע לקצב שנתי של כ- 608 מיליון שקלים.

עוד מדווחת החברה כי לראשונה מאז החלה מגפת הקורונה לפני למעלה משנתיים עלה בחודש אפריל הפדיון בקניוני החברה ברומניה ביחס לחודש אפריל 2019 בכ-6.5%.

הרווח המיוחס לבעלים הסתכם ברבעון הראשון של  2021 לכ- 74.3 מיליוני שקלים לעומת רווח של כ- 50 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח נובע, בין היתר, מהעלייה ב- NOI והן מעלית שווי של פרויקטים שהושלמו במהלך הרבעון או שנמכרו וזאת חרף העלייה החדה בהוצאות המימון כתוצאה מעליית המדד. ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ביום 31 במרס 2022 לכ- 4.905 מיליון שקל.

לדברי אבי ברזילי, מנכ"ל החברה: "עם התפוגגות מגפת הקורונה אנחנו עדים לחזרה לשגרה בפעילות הקניונים של החברה ועלייה בפדיונות ביחס לשנת 2019 כאשר לאחרונה חתמנו על הסכם עם ענקית האופנה הבינלאומית פריימרק אשר צפויה לפתוח חנות ענק בקניון קוטרוצ'ן. במקביל המלחמה באוקראינה דוחפת את שוק המגורים להשכרה במדינות הסמוכות וההשפעה ניכרת בבירור בפולין ובצ'כיה שהם השווקים העיקריים של החברה בתחום זה. בכוונתנו להמשיך ולהגדיל את פעילות החברה בתחום הדיור להשכרה. תחום המשרדים ממשיך לשמור על יציבות, חרף אי הוודאות בשווקים כאשר בחודש שעבר הודענו על חוזה משמעותי להשכרת 20 קומות בפרויקט לנדמרק בת"א לענקית טכנולוגיה בינלאומית. אנו ממשיכים במלוא המרץ לקדם את הפרויקטים בהקמה אשר צפויים להגדיל את הפרמטרים התפעוליים משמעותית בשנים הקרובות."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי נכסיםאבי ברזילישוק ההון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...