מרכז הנדלניסטים: הכירו את מדור הדרושים החדש שלנו

מרכז הנדל"ן משיק את "מדור הדרושים" – לוח דרושים חינמי המוקדש לעוסקים בענף הנדל"ן. מטרתו של המדור היא לחבר במהירות וביעילות בין החברות השונות בענף הנדל"ן – יזמים, קבלנים, מהנדסים, אדריכלים, עורכי דין ועוד – לבין מחפשי העבודה בתחום

שיתוף הכתבה
דן ק'צנובסקי, מנכ"ל מרכז הנדל"ןדן ק'צנובסקי, מנכ"ל מרכז הנדל"ן

מי שמשוטט דרך קבע באתרי אינטרנט של חברות בתחום הנדל"ן, לא יכול שלא להבחין בלשוניות "דרושים" או "קריירה" שהחלו לצוץ בתפריט העליון של כמעט כל אחד מהם. לא בכדי קורה הדבר הזה: על אף השנים הטובות שפוקדות את הענף, ולמרות שהביקוש לעבודה בו גבוה למדי, חברות הנדל"ן חוות בשנים האחרונות מחסור חמור בעובדים מקצועיים, ומתקשות למצוא כוח אדם איכותי שיאייש משרות קריטיות להצלחתן.

כתוצאה מכך, מעסיקים רבים מכלים חודשים ארוכים בחיפוש אחר מהנדסים ועורכי דין, למשל, וחברות הפועלות בתחום ההתחדשות העירונית חסרות מנהלי פרויקטים ומנהלי קשרי דיירים. המצב הזה מאלץ חברות רבות להתפשר על איכות המועסקים החדשים, כך שגם מי שקיבל הזדמנות נדרש לזמן הכשרה רב וללמידת התחום המורכב.

אחת הסיבות המרכזיות לאנומליה הזאת, לראייתם של רבים בתחום, היא היעדרה של "כיכר עיר" מרכזית שמקבצת אליה את כל העוסקים בענף – מעסיקים ומחפשי עבודה.

היום אני שמח לבשר לקוראינו כי מרכז הנדל"ן לקח את ההבנה הזאת צעד אחד קדימה, והשיק בתחילת השבוע את "מדור הדרושים" – לוח דרושים המוקדש כולו לעוסקים בענף הנדל"ן. מטרתו של המדור החדש היא לחבר במהירות וביעילות בין החברות השונות בענף הנדל"ן – יזמים, קבלנים , מהנדסים, אדריכלים, עורכי דין ועוד – לבין מי שרואה את עתידו בתחום הנפלא הזה.

למעשה, הרעיון העומד בבסיס המיזם הוא לרתום את עוצמתו של מרכז הנדל"ן – אחד האתרים המקצועיים המובילים בישראל, עם כ-600 אלף כניסות (יוניקים) בחודש – כדי להפוך את מדור הדרושים החדש לבית של המעסיקים והעובדים בענף הנדל"ן בישראל. כולנו תקוה שהמדור יחולל שינוי בענף, ויאפשר שיתופי פעולה מפרים ואיכותיים (ראו הכתבה הקודמת על עידן שיתופי הפעולה בנדל"ן) שלא היו מתקיימים אלמלא הופעתו.

שימו לב כי פרסום מודעות הדרושים במדור הוא ללא תשלום, וזאת מתוך תפישתנו את השירות הזה כבעל חשיבות חברתית ולאומית כאחד. אנו גם מקווים כי המדור יהווה פלטפורמה משלימה למכללה שלנו ללימודי מקצועות הנדל"ן, בכך שיאפשר לתלמידיה למצוא את מקום העבודה הבא שלהם.

אנו מזמינים את כולכם – יזמים, קבלנים , מחפשי עבודה, וכל מי שמעורב ופעיל בענף הנדל"ן – להיכנס למדור הדרושים החדש, להכיר אותו ולעשות בו שימוש שיטיב עם העסק שלכם, עם הקריירה שלכם ועם ענף הנדל"ן כולו.

אז שלוש ארבע – ולמדור הדרושים.

 

בברכה,

דן קצ'נובסקי, מנכ"ל מרכז הנדל"ן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרות פנויותדן קצ'נובסקימרכז הנדל"ןמדור דרושים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...