סלע נדל"ן השלימה בהצלחה גיוס אג"ח בהיקף של כ-360 מיליון שקל

החברה זכתה לביקושים גבוהים בסך כ-850 מיליון שקל; הגיוס בוצע באמצעות הרחבת סדרות ב' ו-ד'

שיתוף הכתבה
גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן (אבישי פינקלשטין)גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן (אבישי פינקלשטין)

קרן הריט סלע נדל"ן הודיעה כי השלימה בהצלחה גיוס אג"ח באמצעות הרחבת סדרות ב' ו- ד'. במסגרת השלב המוסדי נהנתה החברה מביקושי יתר של 850 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-360 מיליון שקל (כ-128 מיליון שקל מסדרה ב' והיתרה בסך כ-232 מיליון שקל מסדרה ד').

השלב המוסדי לסדרה ב' ננעל במחיר של 111.0 אג' לע.נ. אג"ח (סדרה ב'), המגלם ריבית שנתית שלילית בשיעור של 0.3%-, ביחס לריבית הנקובה של אגרות החוב בשיעור של 2.75%. אג"ח (סדרה ב') נסחרת במח"מ 1.63.

השלב המוסדי לסדרה ד' ננעל במחיר של  101.5 אג' לע.נ., המגלם ריבית שנתית בשיעור של 2.14%, הנמוך מהריבית המקובלת בשוק האג"ח (סדרה ד') נסחרת במח"מ 6.75 שנים.

סדרות אג"ח הקיימות של החברה מדורגות בדירוג כפול - במעלות בדירוג AA עם תחזית דירוג יציבה ובמדרוג בדירוג Aa3  עם אופק יציב.

את ההנפקה הובילו וליו בייס חיתום ולידר הנפקות.

בשבוע שעבר עדכנה החברה על קבלת דירוג לראשונה גם מחברת הדירוג "מעלות" בדירוג של AA עם תחזית דירוג יציבה.

עוד דיווחה החברה על תוצאותיה לרבעון ראשון לשנת 2022, עם גידול של 22.2% בהכנסות מדמי שכירות ותפעול נכסים, עם שיעורי תפוסה של כ- 97% בנכסיה המניבים, ועדכון תחזית ה- NOI וה- FFO לשנת 2022, עד ל- 266 מיליון שקל ועד ל- 202 מיליון שקל, בהתאמה, המגלם FFO ריאלי של כ- 92-93 אג' למניה לשנת 2022.

מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן, גדי אליקם, מסר: "אנו מודים למשקיעים על היענותם הגבוהה בהנפקה. הביקוש הגבוה שנרשם ושיעור הריבית שנקבע, מבטאים לראייתנו את המשך הבעת האמון הגדולה מצד שוק ההון בסלע נדל"ן כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך. הגיוס יאפשר לחברה להשלים רכישת נכסים מניבים בהם התקשרה בתקופה האחרונה בהיקף של כ- 800 מיליון שקלים ולרכישת נכסים עתידיים".

 

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סלע קפיטל נדל"ןגדי אליקםשוק ההון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...