מור והראל יתפעלו יחדיו 550 יח"ד להשכרה

חלקה של קבוצת More בחברה יעמוד על 60% והיתרה תוחזק על ידי קבוצת הראל ביטוח ; יעד החברה המשותפת בתחום הדיור להשכרה הוא להגיע לאלפי יח"ד, עם צמיחה של כ-100-300 יח"ד בשנה

שיתוף הכתבה
חנן מור, יו"ר קבוצת "חנן מור" (אייל טואג)חנן מור, יו"ר קבוצת "חנן מור" (אייל טואג)

קבוצת More מדווחת על השלמת המהלך לכניסה לתחום הדיור להשכרה יחד עם קבוצת הראל ביטוח, החברה המשותפת של שתי החברות תתחיל לפעול להקמת כ-300 יח"ד דיור להשכרה ובוחנת הכנסת עוד יחידות דיור שיירכשו מפרויקטים קיימים של קבוצת More .

בחודש ספטמבר 2021, דיווחה קבוצת More כי יחד עם הראל ביטוח, זכתה בפרויקט ברמת גן להקמה צפויה של כ-300 יח"ד המיועדות להשכרה. שטח הפרויקט כולל 4 מגרשים סמוכים, בשטח כולל של 24,141 מ"ר עיקרי, הכולל כ-450 שטחי מסחר וכן 7,595 מ"ר שטחי שירות (לפני תוספת זכויות/הקלות שבס, ככל שיתקבלו ושטחי המרתף). מחצית מהיח"ד מיועדות לדיירים זכאים בשכ"ד מפוקח ומחצית מיועדת להשכרה בשוק החופשי.

קבוצת More וקבוצת הראל ביטוח בוחנות הכנסה של עוד כ-250 יח"ד מהפרויקטים שהחברה מקימה כך, שבכפוף להסכמות החברה המשותפת תחזיק ותתפעל כ-550 יח"ד להשכרה. יעד החברה המשותפת בתחום הדיור להשכרה הוא להגיע לאלפי יח"ד, עם צמיחה של כ-100-300 יח"ד בשנה, מהפרויקטים של החברה ומכרזי דירה להשכיר .חלקה של קבוצת More בחברה יעמוד על 60% והיתרה תוחזק על ידי קבוצת הראל ביטוח.

לדברי חנן מור, יו"ר הקבוצה, "תחום הדיור להשכרה הוא תחום צומח ומבטיח המייצר תזרים מזומנים שוטף, ולטווח הארוך. על רקע מחסור קיים של פתרונות דיור בישראל, אשר צפוי להחמיר בשנים הקרובות, אנו מעריכים שהביקושים לדיור להשכרה רק יגדלו כך שהתחום מהווה עבורנו מנוע צמיחה לשנים הקרובות. בכוונתנו לספק לדיירים מוצר איכותי, באזורי הביקוש אשר מספק חווית מגורים ייחודית. אנחנו יוצאים לדרך בתחום הדיור להשכרה עם פורטפוליו של מאות יח"ד והמטרה היא להגיע לחברה שתיזום, תחזיק ותתפעל אלפי יח"ד מושכרות המייצרות תזרים שוטף וקבוע, תוך יצירת ערך לבעלי המניות שלנו.

"כיום, יכולות הקבוצה בתחום הנדל"ן ממצבות אותנו כאחת מהחברות המובילות במדינת ישראל, תוך שאנו עוסקים בייזום נדל"ן למגורים, ניהול פרויקטים גדולים, קבלנות, ייזום הפעלה והשכרה של נכסים מניבים, פיתוח והשבחה של קרקעות וכעת גם דיור להשכרה."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת MOREחנן מורהראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...