הכשרת הישוב גייסה 100 מיליון שקל ממנורה, הפניקס וספרה תמורת 5% נוספים מהמניות

מנורה, הפניקס וכן קרן הגידור ספרה, שאינה בעלת עניין בחברה, יקבלו 1.88 מיליון מניות; המחיר של המניות המוצעות נמוך ב-3.6% משער הנעילה של המניות בבורסה

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת היישוב (ורדי כהנא)עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת היישוב (ורדי כהנא)

היום פרסמה הכשרת הישוב הודעה לרשות ני"ע ובה הנפקה פרטית למנורה מבטחים, להפניקס וספרה. על פי הדיווח מנורה, הפניקס וספרה יקבלו 1,888,3000 מניות מניות רגילות של החברה בשווי שקל אחד ערך נקוב כל אחת. סך שווי המניות כ-100.084 מיליון שקל.

בעלי השליטה בחברה, משפחת נמרודי, התחייבו להשקיע 10 מיליון שקלים נוספים באותם התנאים של המשקיעים, וזאת בכפוף לאישור האסיפה הכללית של החברה, כך שסך ההנפקה יעמוד על 110 מיליון שקל.

החברה תקצה לרוכשים  את המניות בשווי 53 שקל למניה במזומן, כך שהסכום הכולל שישולם להכשרת הישוב הוא כ- 100.1 מיליון שקל.  לאחר ההקצאה המניות אלו יהוו  5% מההון המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה, ובנטרול מניות רדומות 4.93%

הההנפק לכל אחת מהחברות ללא תלות בהתקשרותן עם החברות האחרות. שער הנעילה של מניות החברה בבורסה היה אתמול 55 שקל למניה. המחיר של המניות המוצעות נמוך ב-3.6% משער הנעילה של המניות בבורסה ביום שקדם למועד פרסום.

בעלי המניות העיקריים בהכשרת היושב הם יעקב ועופר נמרודי, 27% ו-25% בהתאמה. הפניקס גמל מחזיקה ב-9.8% מהמניות, הפניקס אחזקות 0.6%, מנורה פנסיה מחזיקה כ-9.7% מהמניות ומנורה נוסטרו כ-0.4% מהמניות.

לדברי עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "אנו ממשיכים לממש את היעדים האסטרטגיים ותכניות העבודה של החברה, לצד המשך חיזוק ניכר של האיתנות הפיננסית. הכשרת הישוב נמצאת בתנופת עשייה משמעותית בכל תחומי הפעילות, בישראל ובאירופה. בהנפקה השתתפו גופים מובילים בשוק ההון ואנו רואים בכך הבעת אמון נוספת בהנהלת החברה, בחוסנה ובתוכניותינו העסקיות".

הן מנורה והן הפניקס עשו לאחרונה רכישות משמעותיות בתחום הנדל"ן, מנורה מבטחים רכשה 20% מרם אדרת תמורת 60 מיליון שקל והפניקס רכשה 20% מקבוצת בסט ב-220 מיליון שקל. כמו כן איסתא נדל"ן גייסה את הפניקס כשותפה לאחרונה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודיהכשרת הישובהפניקסמנורה מבטחיםיעקב נמרודיספרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...