הכשרה חברה לביטוח רוכשת 11% מחברת ההתחדשות העירונית מייטאון

החברה מוערכת בשווי חברה של 300 מיליון שקל, כך ששווי העסקה הוא 33 מיליון שקל • המנכ"ל והשותף המייסד יוסי חסון: "הכשרה לביטוח בחנה הרבה חברות התחדשות עירונית ובחרה להשקיע בנו. זו הבעת אמון. השלב הבא יהיה הנפקה"

שיתוף הכתבה
יוסי חסון, מנכ"ל ושותף מייטאון, ואלי אלעזרא, בעלי ויו"ר הכשרה לביטוח (יח"צ)יוסי חסון, מנכ"ל ושותף מייטאון, ואלי אלעזרא, בעלי ויו"ר הכשרה לביטוח (יח"צ)

הכשרה חברה לביטוח, בבעלות אלעזרא אחזקות, רוכשת 11% מחברת ההתחדשות העירונית מייטאון , בשליטת יוסי חסון (כ-45%) שהוא גם מנכ"ל הקבוצה, מורי וניר ארקין (כ-20%) ישראל מור ודורון ברין, מבעלי קרן ספרה וגיא לקסמן - מנכ"ל מייטאון יזמות. העסקה מוערכת בשווי חברה של כ-300 מיליון שקל, כך ששווי העסקה הוא 33 מיליון שקל. במסגרת העסקה ישנה אופציה להגדלת ההשקעה עד ל- 15, בשווי גבוה משמעותית, בהתאם לעמידה באבני דרך.

"החברה היא סיירת מטכ"ל של ההתחדשות העירונית, אנחנו עושים בין 3 ל-5 התחדשות עירונית בשנה"

מייטאון התחילו לפני 12 שנה במיזמים קטנים ומשם התקדמו להריסה ובנייה. בשלוש השנים האחרונות החברה שינתה כיוון לפרויקטים משמעותיים של פינוי בינוי . קבוצת מייטאון סיימה 20 פרויקטים, והיא מקדמת כ-50 פרויקטים ו-5,000 יח"ד.  בין הפרויקטים שהחברה מקדמת: פרויקטים בתל אביב, הרצליה, רמת גן, אור עקיבא, רעננה, ירושלים ועוד, פרויקטים מרכזיים של החברה: פרויקט פיכמן, ברמת אביב עם 108 יח"ד; פרויקט פינוי־בינוי באור עקיבא הכולל הריסה של 175 דירות ובנייה של כ־900 דירות ב־9-8 מבני בנייה רוויה בני 10 קומות ו־4 מגדלים בני 27-23 קומות; פרויקט לנדרס רמת גן - מתחם הכולל כ־190 יח"ד עם יחידות מסחר ויכלול כ־700 יח"ד ב־5 בניינים רבי־קומות (פרויקט בשיתוף עם קבוצת גבאי ); רמב"ם הרצליה - הריסה של כ־107 יח"ד עם מסחר והקמת כ־350 יח"ד, עם מסחר ותעסוקה.

השלב הבא יהיה כנראה הנפקה​

יוסי חסון, מנכ"ל החברה, מסר למרכז הנדל"ן כי "החברה היא סיירת מטכ"ל של ההתחדשות העירונית, אנחנו עושים בין 3 ל-5 התחדשות עירונית בשנה. כמו שהדיירים בוחרים אותנו, אנחנו בוחרים את הפרויקטים. אסטרטגיה זו מאפשרת לקבוצה לשים את מלוא הפוקוס על הפרויקטים הנבחרים, כך הם יקודמו מהר יותר, חזק יתר וטוב יותר. בשונה מחברות אחרות, אנחנו מנהלים את כל שרשרת הפרויקט, מהתחלה עד הסוף, החל מניהול קשרי הדיירים, דרך ניהול התיכנון, קידום התב"ע, ניהול הביצוע ועד למסירת מפתחות לדיירים".

יוסי חסון, מנכ"ל מייטאון , ורועי קדוש, סמנכ"ל הכשרה לביטוח

על העסקה הוא מספר:

"בתקופה האחרונה הכשרה לביטוח בחנה הרבה חברות התחדשות עירונית ובחרה להשקיע בנו. זו הבעת אמון בחברה, בהנהלה ובדרך הפעולה".

מה צופה העתיד?

"כיום אנחנו חברה בינונית מעולה ונגדל להיות חברה גדולה מעולה. השלב הבא יהיה כנראה הנפקה".

רועי קדוש - סמנכ"ל השקעות ראשי, אחראי תחום אשראי ונדל"ן, הוביל את העסקה מהכשרה לביטוח. עורכות הדין שליוו את מייטאון הן אורטל זלוף והדר זיו ממשרד פישר בכר חן, ואת הכשרה ליווה משרד קרן & קרן. בנקאי ההשקעות שליווה את העסקה הוא יאיר אפרתי מואליו בייס.

הכשרה חברה לביטוח בע"מ היא חברת ביטוח ישראלית המציעה מגוון שירותים ומוצרים בתחומי הביטוח האלמנטרי, ביטוח חיים, חיסכון ארוך טווח ופיננסים וביטוח בריאות. החברה מעסיקה כ-500 עובדים. יו"ר הדירקטוריון של החברה הוא אלי אלעזרא. מנכ"ל החברה הוא שמעון מירון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הכשרה חברה לביטוחMYTOWNיוסי חסוןרועי קדושקרן סרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...