ממשיכים קדימה: קבוצת אלמוג הורסת את המבנים הקיימים ברחוב החרמון שביבנה

לאחר שסיימה לבנות ולאכלס את שלב א' בפרויקט ALMOG YAVNE, קבוצת אלמוג מתקדמת כעת לשלב ב' שיכלול שני מגדלים נוספים; טקס ההריסה התקיים בנוכחות בכירי החברה, ראש העיר ונציגי הדיירים

שיתוף הכתבה
ההריסה מהאוויר (קרדיט: לביא צילומי אוויר) ההריסה מהאוויר (קרדיט: לביא צילומי אוויר)

קבוצת אלמוג החלה בהריסת הבניינים הישנים ברחוב החרמון בשכונת נאות שז"ר שביבנה, זאת לאחר שהדיירים התאכלסו לאחרונה במגדלים החדשים שנבנו בפרויקט ALMOG YAVNE. ההריסה תתקיים במקביל בשני מגרשים ותכלול את מספרי הבניינים 12-14-16-20-22 ברחוב החרמון, בכך תבצע קבוצת אלמוג ציון דרך משמעותי בפרויקט התחדשות עירונית בשכונה, הנבנה בשיטת בינוי פינוי.

בשיטה זו ההריסה מתבצעת לאחר שכל בעלי הדירות סיימו להתאכלס ולפנות את דירותיהן הישנות, בתהליך שנמשך מספר שבועות עד לפינוי הסופי, מדובר במעבר ישיר מהדירה הישנה לחדשה, ללא צורך ביציאה לדיור זמני העלול להוות חוסר נוחות לדיירים.

(לביא צילומי אוויר) הריסת המבנה הישן על רקע המגדלים החדשים(לביא צילומי אוויר) הריסת המבנה הישן על רקע המגדלים החדשים

השלמת ההריסה ופינוי השטח צפויים לקחת כחודש כאשר מיד אחריה יחל שלב ב' בפרויקט בו יבנו במקביל 2 הבניינים הנוספים, הממוקמים לצידי הבניינים הקיימים. בהמשך ייבנה המגדל החמישי והאחרון, לאחר השלמתו יכלול ALMOG YAVNE 437 יח"ד ב-5 מגדלי מגורים בני 20 קומות כל אחד, בתמהיל של 3-6 חדרים וכן דירות פנטהאוז.

במסגרת פיתוח הפרויקט והשכונה יוחלפו כלל התשתיות, ייסללו כבישים חדשים, ייבנו פארקים וגינות עם מתקנים ומגרשי ספורט. המגדלים כוללים לובי מרווח ומעוצב, חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים. לכל הדירות חניה תת קרקעית פרטית, מרפסות גדולות במיוחד ומפרט גמר מרשים. כ-60% מרוכשי הדירות החדשות בשלב א' הם תושבי יבנה והשאר מהערים והיישובים הסמוכים שביניהם רחובות, ראשון לציון, נס ציונה ועוד.

כאשר קבוצת אלמוג יצאה לדרך מדובר היה בפרויקט הפינוי-בינוי הראשון בעיר, והוא יצא לדרך לאחר כ-7 שנים של הליכי רישוי מורכבים ובשיתוף פעולה ותמיכה של עיריית יבנה.

מימין - יקי אמסלם מנכמימין - יקי אמסלם מנכ

ראש העיר צבי גוב-ארי אמר כי  "זהו יום שמח כאשר החזון שקבעתי הולך ומתממש. כאשר התחלנו לפתח את העיר באזור הדרומי עם אלפי יחידות דיור הבטנו אל האזורים הוותיקים יותר והבטחנו לעצמנו שלא נשאיר אף אחד מאחור. כיום קיים תכנון לאזורים אלה אשר חלקו נמצא בשלבי התפתחות וחלקו כבר בשלב מתקדם להקמת כ-7,000 יח"ד במסלולי התחדשות עירונית של פינוי בינוי ותמ"א 38. אנו מביאים את כל השכונות הוותיקות לרמת שכונה חדשה, זהו תהליך ארוך ומורכב לו שותפים גורמים רבים.  חברת אלמוג והנהלתה מימשו את התכנית תוך ליווי ותמיכה בדיירים בצורה מעוררת כבוד וברמת ביצוע גבוהה. אני מברך את תושבינו ושמח שאת אשר הבטחנו זכינו גם להגשים". עוד נכחו מטעם העירייה מ"מ וסגן ראש העיר חיים מסינג, מנכ"ל העירייה דוד שטרית ומהנדס העירייה קובי נעים.

איציק אמסלם יו"ר קבוצת אלמוג אמר במעמד הטקס: "המסע הזה שיצאנו אליו לפני כעשור, מתממש לנגד עיננו, אני גאה לומר שאלמוג הבטיחה ואלמוג קיימה את כל הבטחותיה גם לדיירים, גם לעירייה וגם לתושבי השכונה. אני מאמין שכל מי שחולף ברחוב לא יכול שלא להתרשם מהבנייה האיכותית מהיופי וההשקעה הניכרת של אלמוג בפרויקט ובפיתוח.

דוד עציוני, משנה למנכ"ל משרד השיכון והבינוי, אמר כי "זה יום חג לדיירים. הדרך היחידה להגיע להישגים היא בשיתוף פעולה בין היזם לרשות המקומית".

עינת גנון, סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, שיבחה את החברה ואת הרשות המקומית ואמרה כי "הגיבורים האמיתיים הם בעלי הדירות, זה יום חג עבורם לאחר שנכנסו לדירה חדשה וממוגנת".

ברוך חנוך, נציג הדיירים הוותיקים בפרויקט, בירך "שהחיינו" על הבמה ואמר כי "אנחנו זכינו בחברה מאוד רצינית, קבוצת אלמוג נתנה כל מה שמגיע עד השקל האחרון, קיבלנו דירות באיכות גבוהה מאוד. קיבלנו יחס וטיפול יוצא דופן מהחברה, כל פנייה נענתה. אני מודה מאוד לחברה ולראש העיר שלנו".

קבוצת אלמוג מקדמת כיום אלפי יח"ד בפרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, בין היתר בתל אביב יפו, בת ים, חיפה, באר יעקב, פתח תקוה ועוד. החברה בונה כיום את מגדלי המגורים הגבוהים בחיפה בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" אשר נמצא בבנייה מתקדמת, ומקדמת מתחם פינוי בינוי גדול שיכלול 1,880 יח"ד בשכונת הרצל בבאר יעקב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עינת גנוןקבוצת אלמוגאיציק אמסלםצבי גוב-אריהריסהיבנהALMOG YAVNEדוד עציוניברוך חנוך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...