לאחר הצעת ישראל קנדה: בעלי תנופורט הגישו הצעה לרכישת נורסטאר ב-2.15 מיליארד שקל

נורסטאר החזקות דיווחה היום לרי"ע על כך שקיבלה הצעה לרכישת מלוא הון המניות של החברה מכידן דהרי וירון אדיב, בעלי תנופורט; החברה של חיים כצמן קיבלה אתמול הצעת רכישה מחברת ישראל קנדה שמחזיקה בכ־22% מהון מניות החברה; ההצעה של תנופורט גבוהה יותר

שיתוף הכתבה
ירון אדיב וכידן דהרי (תנופורט) ירון אדיב וכידן דהרי (תנופורט)

נורסטאר החזקות דיווחה היום לרי"ע על כך שקיבלה הצעה לרכישת מלוא הון המניות של החברה מכידן דהרי וירון אדיב, בעלי תנופורט . החברה של חיים כצמן קיבלה אתמול הצעת רכישה מחברת ישראל קנדה שמחזיקה בכ־22% מהון מניות החברה.

עיקרי ההצעה כוללים את רכישת מניות נורסטאר במחיר של 57.5 שקל למניה (מחיר גבוה יותר מהצעת ישראל קנדה ),כאשר בעל מניות יוכל לקבל עד 100% מהתמורה במניות חברת הבת – גזית גלוב , ביחס המרה של 1.88 מניות גזית כנגד מניה אחת של נורסטאר, בלבד שסך התמורה המצרפית לכלל בעלי המניות שיבחרו בכך לא תעלה על 25% מסך התמורה בעסקה. בעלי מניות שיבחרו לקבל את התמורה במזומן יהיו זכאים לתמורה נוספת בסכום השווה ל- 5% מעליית הערך של מניות החברה בגזית במהלך תקופה של 36 חודשים ממועד השלמת העסקה.

בכוונת המציעים לבצע את העסקה באמצעות חברה פרטית, באופן שהעסקה לא תהיה מותנית בפדיון אגרות החוב של החברה והחברה תוכל להמשיך ולהיות תאגיד מדווח. ההצעה תקפה לשבעה ימים. החברה בוחנת את ההצעה בשיתוף יועציה החיצוניים. העסקה תהא כפופה לתנאים מתלים, שיכללו, בין היתר, אישור בית המשפט, קבלת אישורים רגולטוריים ואישורי צדדים שלישיים וכן ביטול הליך הנפקת הזכויות וחלוקת הדיבידנד בעין שאושר על ידי דירקטוריון החברה ביום 10 באפריל 2022 (ואשר אתמול הודיעה החברה על דחייתם).

מובהר כי בשלב זה מדובר בקבלת הצעה לעסקה בלבד. אין כל וודאות באשר לקבלת ההצעה והתקשרות בעסקה, לרבות תנאי העסקה, מתווה העסקה ומועדיה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןכידן דהריירון אדיבישראל-קנדהנורסטאר החזקותנורסטאר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...