יזם הנדל"ן יוסי אברהמי וקבוצת אלמוגים תרמו 100 אלף שקל להקמת מוזיאון להנצחת אלי כהן

המוזיאון יוקם על פני קומה שלמה בבניין העירייה הישן של הרצליה, בלב העיר. את התרומה קיבלה אלמנתו נדיה כהן במפגש שהתקיים במוזיאון בהרצליה של איש העסקים משה לוי

שיתוף הכתבה

יזם הנדל"ן יוסי אברהמי וקבוצת אלמוגים תרמו אתמול 100,000 ש"ח למוזיאון להנצחת אלי כהן בהרצליה. התרומה מיועדת להקמת המוזיאון למורשת המרגל הישראלי שהוצא להורג במאי 1965 ועד עתה לא הצליחו להחזיר את גופתו. המוזיאון יוקם על פני קומה שלמה בבניין העירייה הישן של הרצליה, בלב העיר. את התרומה קיבלה אלמנתו נדיה כהן במפגש מיוחד שהתקיים במוזיאון בהרצליה, של איש העסקים משה לוי, מפקד שריון לשעבר שקיבל עיטור גבורה במלחמת יום הכיפורים. הטקס נערך בהשתתפות נציג ראש עיריית הרצליה (משה פדלון) ואורחים נוספים.

לדבר יזם הנדל"ן יוסי אברהמי , "אלי כהן היה בעלה של נדיה, אך כיום הוא שייך לכל מדינת ישראל. כשכולם בארץ שומעים את שמו של אלי כהן - הם נרגשים מאוד ומתמלאים גאווה. כולנו מכירים את סיפורו של אלי כהן, גדלנו על המורשת שלו, ואנו בקבוצת יוסי אברהמי גאים לתרום את חלקנו הצנוע להקמת המוזיאון להנצחתו".

לדברי אלמנתו של כהן, נדיה כהן, "אני מודה ליוסי אברהמי ולאלמוגים על תרומתם הנדיבה למוזיאון. זו היתה שאיפת חיי להנציח את זכרו של אלי, שהפך לאהוב מאוד ולחשוב לעם ישראל הודות לפעילותו החשובה בסוריה. אלי היה צנוע ופשוט, אבל ידע לתת ולעשות הרבה למדינת ישראל, ואני בטוחה שבזכות המוזיאון הוא ימשיך ויישאר חי בליבנו".

עמותת אלי כהן בשיתוף עיריית הרצליה מקימה בעיר מוזיאון לשליחות אישית ולימוד על תורת איסוף המודיעין ועולם הפעילות החשאית. המוזיאון שם לו למטרה להוות פלטפורמה לסיפור חייו  של אלי כהן ולחינוך הדור הצעיר על ערכים של אהבת הארץ.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי אברהמיהרצליהמוזיאון אלי כהןמשה לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...