כמה מהלכים שעשתה קבוצת סופרין השבוע עתידים להניב לה רווח של מעל 200 מיליון שקל

המהלך הראשון הוא השקעה של מיליון שקלים בהתחדשות עירונית ברמת גן, שבו החברה צופה רווח של 15 מיליון שקל; המהלך השני הוא מימוש אופציה במגדלי עתיד בירושלים שבגינו צפויה לרשום רווח של 105 מיליון שקל; הקבוצה גם תעניק שירותי ניהול הנדסי לקבוצת הרכישה בפרויקט שהחברה צופה שיניב לה 85 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
צחי סופרין, בעל השליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק)צחי סופרין, בעל השליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק)

שני מהלכים מוצלחים לקבוצות סופרין בתוך פחות משבוע. לאחר שבשבוע שעבר הודיעה על מימוש האופציה בפרויקט "מגדלי עתיד" בירושלים, הודיעה היום הקבוצה כי היא נכנסת להשקעה בפרויקט להתחדשות עירונית ברחוב האם ברמת גן שבמסגרתו תשקיע כ- 100 מיליון שקלים כשהרווח הצפוי יהיה כ- 15 מיליון שקלים. הקבוצה הונפקה בבורסה בנובמבר האחרון.

הפרויקט הוא ברחוב האם 25-29 וצפוי לכלול 95 דירות חדשות בשני בניינים בני 10 קומות כל אחד. את הפרויקט תבצע החברה בשיטת תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה מחדש. 33 הדירות הוותיקות יפונו והבניין הישן בן השלוש קומות ייהרס, לטובת הפרויקט החדש אשר כבר קיבל אישור עקרוני.

עד כה נחתם ההסכם על ידי כ- 84% מבעלי הדירות, ולכן החברה יכולה לצאת לדרך. בעלי הדירות יקבלו תוספת של 12 מ"ר לדירתם החדשה, מרפסת וכן חניה תת קרקעית בפרויקט החדש ויעלו בקומות לגובה.

את הפרויקט החדש יתכנן משרד מעוז פרייס אדריכלים . את סופרין ליווי בעסקה עוה"ד שי עדולם וקרן-אור פינקלשטיין ממשרד שי עדולם ושות׳, ואת הדיירים ייצגו עוה״ד יהודה אילוק ונרם אבו חיט׳ ממשרד בלטר גוט אלוני ושות'.

נוסף על כך דיווחה בסוף השבוע  הקבוצה על מימוש אופציה במגדלי עתיד. בעקבות המימוש  צפויה החברה לרשום רווח של 105 מיליון שקל בגין הפרויקט.

פרויקט מגדלי עתיד צפוי להיבנות על קרקע ברחוב בית הדפוס  16בירושלים. על המקרקעין ניתן להקים פרויקט למטרות מסחר, תעסוקה, תעשיה, מלאכה ומבני ציבור, שיכלול כ-85 אלף מ"ר ברוטו לתעסוקה וכ-15 אלף מ"ר ברוטו מסחר. במסגרת הפרויקט יוקמו  שני בניינים בני 26 קומות כל אחד, מתוכן 24 קומות משרדים ו-2 קומות מסחר, וכן בניין משרדים שלישי בן 6 קומות. סך עלות הפרויקט נאמדת ב-1.2 מיליארד שקל.

במקביל למימוש האופציה, התקשרה קבוצת סופרין בהסכם להענקת שירותי ניהול הנדסי לקבוצת הרכישה שתקים את הפרויקט. סך התמורה שתקבל סופרין בגין השירותים נאמדת בכ-200 מיליון שקל, והרווח הצפוי לסופרין מניהול פרויקט זה מוערך ב-85 מיליון שקל לפני מס. ההכנסות מהפרויקט יתפרסו על פני תקופת הקמתו, המוערכת ב 5 שנים. הקמת הפרויקט צפויה להתחיל במחצית שנה זו.

צחי סופרין , בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין, מציין: "אנחנו שמחים לקלוט בחברה עוד פרויקט מצוין שצפוי לתת ערך רב לבעלי הדירות וגם לרוכשים החדשים. הפרויקט מצטרף לשורת פרויקטים חדשים ומצוינים שהקבוצה מוציאה אל הפועל בחודשים האחרונים לאחר ההנפקה בבורסה.

אילן שוורצזגורדן, מנכ"ל סופרין , אמר על מימוש האופציה במגדלי עתיד:

"מימוש האופציה בפרויקט מגדלי עתיד במתחם כתר הוא עסקה נוספת שבה באה לידי ביטוי יכולתה של החברה לאתר פרויקטים ייחודיים, שבהם קיים פוטנציאל השבחה משמעותי, ולייצר מהם רווחים שוטפים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי סופריןרמת גןירושליםסופריןמגדלי עתידאילן שוורזגורדן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...